A Siemens 2,7 milliárd eurós információ-technológiai üzletet kötött a BBC-vel
A Siemens arról számolt be, hogy a tízéves IT-üzletről, a BBC-nek nyújtandó technológiai szolgáltatásról megadott 2,7 milliárd eurós adat nem tartalmazza a vételárat.
A BBC arra számít, hogy évi 30 millió fontot takaríthat majd meg a szerződés időtartama alatt, és kiemelte, hogy a két összetevőből létrejött, a kiszervezést és a felvásárlást egyaránt magában foglaló üzlet az első ilyen típusú megállapodás a média ágazatban.
A Siemens Business Services a brit szolgáltató mintegy 1400 dolgozóját veszi át; a szerződés értelmében üzemeltetni fogja a BBC infrastruktúráját: hálózatait, szervereit, telefonjait, kiadó rendszerét valamint a bbc.co.uk internetes oldalt is.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Lezárult a Siemens Zrt. átalakulása
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Darabonként értékesítik a BenQ-t
- A Siemens cseh elektronikai céget vásárolt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.