A magyarok csaknem 1 milliárd dollár értékben vásároltak Visa kártyával
A hitelkártyás vásárlások volumene 32%-kal nőtt
A Visa egyik legdinamikusabban növekvő területe a bankkártyaüzletág. A 2004. június 30-án lezárult pénzügyi év során a bankkártyaeladások volumene elérte a 150 millió dollárt (121,7 millió euró/30 milliárd Ft). Ez 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és azt bizonyítja, hogy egyre több magyar fedezi fel a Visa termékek előnyeit - a kamatmentes időszakokat, a későbbi számlakiegyenlítés lehetőségét s a nagyobb rugalmasságot a pénzügyek kezelése terén. Magyarországon 141 897 Visa hitelkártyát bocsátottak ki június 30-ig, ami egyrészt 22%-os növekedést jelent az előző évhez képest, másrészt pedig azt is bizonyítja, hogy a magyarországi fizetési kártyák piaca folyamatosan növekszik.
A magyarok a Visa kártyát biztonságos és kényelmes fizetési eszköznek tartják. Kártyájukat egyre gyakrabban használják fizetésre: több mint 25 millió tranzakciót bonyolítottak le 0,9964 milliárd dollár (0,808 milliárd euró/200 millió Ft) értékben, ami az előző évhez képest 26,3%-os, valamint 36%-os növekedést jelent. Június végén 2 291 110 Visa kártya volt forgalomban Magyarországon, és ez a szám folyamatosan növekszik.
A Visa kártya-elfogadóhelyek egyre kiterjedtebb hálózata hozzájárul a fizetési kártyák növekvő népszerűségéhez. Magyarországon a kártyabirtokosok mintegy 20 000 kereskedelmi egységben használhatják Visa kártyájukat, s 2726 ATM-en keresztül vehetnek fel készpénzt. A Visa Electron kártya-elfogadóhelyek száma 13,4%-kal nőtt.
A Visa hálózata több mint 150 országban áll rendelkezésre, a Visa kártyabirtokosok pedig a világ 810 000 ATM-ét használhatják.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.