A Sharp három éven belül megkétszerezné európai eladásait
A Sharp részesedése a lapos televíziók piacán 25 százalék feletti; a cég arra számít, hogy az elkövetkező három évben az Európába szállított lapos televíziók száma megötszöröződik. A társaság világpiaci terveiről már korábban beszámoltak: terveik szerint a 2004-es pénzügyi év 2,7 millió eladott LCD-képernyője 2006-ra hétmillióra emelkedhet. A bevételek kevésbé meredeken nőnek majd: Európában "csak" 200 százalékos többletre lehet számítani. A lapos televíziók ára tavaly 40 százalékkal csökkent, a tendencia változatlan marad, de az áresés lassulni fog, 2005-ben nem lesz több 20 százaléknál - állítja Kleis. A napenergetikában használatos panelek gyártása is jelentőssé válik majd a cég számára. Jelenleg a Sharp a világ legnagyobb napelem-cella gyártója.
- Várakozásaink szerint 2007-ben elérhetjük a 670 millió eurós bevételt Európában - jelentette ki Kleis. Ez háromszorosa a jelenlegi forgalomnak. A felfutásban az új európai és egyesült államokbeli üzemek, valamint a nagy projektek és a háztartási felhasználás iránt egyaránt egyre erősebb európai érdeklődés játszik meghatározó szerepet. A napenergetika piaca Japánban nem nő jelentős mértékben.
Németország adja jelenleg a napelem-cellák iránti európai kereslet 70 százalékát - hangsúlyozta Kleis, ám hozzátette, hogy dél-európai országok, például Spanyolország is jelentős támogatásban részesíti már a napenergetikai projekteket. Általánosságban azonban nem számítanak arra, hogy az európai támogatási politikák alapvetően megváltozzanak. Azon távoli területek számára, ahol a megújítható energia versenyre kelhet a fosszilis tüzelőanyagot használó erőművekkel, a Sharp új termékek bevezetését tervezi - jelentette ki az elnök.
A Sharp európai növekedésének java a kelet-európai térségből és Oroszországból ered - mondta el Kleis. 2004 második negyedében Európa nagyobb piaca lett a lapos televízióknak mint Japán. Egyedül Németországban mintegy 60 millió képcsöves televízió vár arra, hogy lapos készülékre cseréljék - áll a Sharp közleményében.
Kapcsolódó cikkek
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Új vezérigazgató a Sharp Electronics Europe élén
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.