HDTV szövetséget kötött a Samsung és a Microsoft
Kiss Ádám Zoltán, 2005. április 28. 22:12
A Samsung és a Microsoft bejelentette, hogy a két vállalat globális marketingszövetséget kötött, melyből minkét cég termékei jelentős hasznot remélhetnek.
A megállapodás két feltörekvőben levő technológia, a nagyfelbontású HDTV és az új generációs Xbox megjelenésének nagyjából hasonló megjelenési idejének köszönhető. Az Xbox május 12-én egy Music Television adásban mutatkozik majd be, és mivel a konzolkészítőknek néhány évre előre kellett gondolkodniuk, a berendezés már támogatja a mai tv-k felbontását jóval meghaladó HDTV-t is. A híradástechnikai üzletekben járva sokaknak feltűnik, hogy a milliós árú hatalmas tv-ken mennyivel rosszabbul mutat a televíziók élő adása. Ennek oka a nagyjából 600x400-as, még az ötvenes évekből származó szabvány, mely a képernyő méretétől függetlenül azonos, tehát az extrémül nagy képernyőn felismerhetően kockás a kép. A HDTV már kezeli ezt a kérdést, és éppen olyan támogatásra vár, mint az új Xbox. Röviden tehát a jövő karácsonyra ideális beruházás lehet a családnak egy HDTV, és egy Xbox, hogy a gyerekek is örüljenek. Ezt a logikát követve valóban nagy sikerre számíthat mindkét termék, és ezt tovább megtámogatva a Samsung 25 ezer HDTV-t kíván elhelyezni a Microsoft viszonteladóinál.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Sorozatgyártás alatt a 64 GB-os Samsung SSD
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Már három gyártó szállít 1TB-os merevlemezeket
- Friss fejlesztésű Samsung Mobile WiMAX rendszerek
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról