TELE2: A régióban Magyarország hozta a legtöbb új ügyfelet

forrás Prim Online, 2005. július 27. 16:54
Már közel 30 millió előfizetőt számlál Európa legjelentősebb alternatív telekommunikációs szolgáltatója a TELE2. A társaság most közzétett negyedéves jelentése ismét erőteljes növekedésről számol be.
Lars-Johan Jarnheimer vezérigazgatója elmondta: „A legutóbbi, áprilisi jelentésünk óta néhány igen figyelemreméltó lépést tettünk annak érdekében, hogy a TELE2 kihasználja az üzleti lehetőségeit, és megfeleljen az elkövetkezendő évek kihívásainak. Júliusban a spanyol Comunitel akvizícióját követően vételi ajánlatot tettünk a Versatel megvásárlására, amely a holland és belga piacokon fog jelentős segítséget nyújtani. Június közepén elindítottuk Franciaországban mobilszolgáltatásunkat, és megerősítettük az ADSL marketingtámogatását is.

Bevételeink a tavalyi év azonos időszakához képest 12%-kal emelkedtek, és az EBITDA 1,689 millió svéd koronára nőtt.

Fontos megemlíteni még a svéd mobilszolgáltatás kiemelkedő eredményességét, illetve a Baltikum és Oroszország régió 23%-os bevételnövekedését, ahol rekordszámú, 521 ezer új ügyfél csatlakozott a cégünkhöz. Közép-Európa - főként az osztrák UTA integrációját követően - jelentősen növelte bevételeit.

Továbbra is fejleszteni fogjuk szolgáltatásainkat szerte Európában, megtartva ugyanakkor a cash flow, a növekedés és a profitabilitás egészséges egyensúlyát.”


A jelentés a közép-európai régiót taglaló részében kiemeli, hogy az ügyfélszám-növekedés legerősebb hajtómotorja Magyarország kiváló teljesítménye volt. Hazánkban a TELE2 hangszolgáltatása az ország bekapcsolt fővonalainak 95%-án, nemrég indított betárcsázós internetszolgáltatása pedig 78%-án érhető el. A mára többszázezres ügyfélbázis elégedettségéhez a jó minőségű és felhasználók számára egyszerűen használható szolgáltatás mellett a versenyképes árak is döntő szerepet játszanak.
Kulcsszavak: +céginfo Tele2-hu Tele2

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01