Symantec : 26 százalékos bevételnövekedés
A nem GAAP szerinti eredmény: A nem GAAP szerinti nettó bevétel a negyedik pénzügyi negyedévben 199 millió dollár volt, az előző év azonos negyedévében ez az érték 128 millió dollár. A nem GAAP szerinti, részvényenkénti nyereség 0,27 dollár, ez 50 százalékkal magasabb, mint a 2004. júniusában véget ért negyedév 0,18 dolláros nyeresége. A nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti (nem GAAP) eredmény, amint az a csatolt összevont eredmény-kimutatásból kiderül, nem tartalmazza a felvásárlásokhoz kapcsolódó egyéb nem tárgyi eszközök és a törzsrészvény-alapú kompenzáció leírását, a felvásárolt, folyamatban levő kutatások és fejlesztések költségét, az átszervezési költségeket, a szabadalmak rendezésének költségét, a VERITAS tervezett beolvasztásával kapcsolatos egyesítési tervek költségeit, valamint a kapcsolódó jövedelemadó-mentességet, illetve az Amerikai Munkahelyteremtési Törvény szerint a cég készpénz-visszahonosításával kapcsolatos adócsökkentést.
A jövedelem összetevői
A Symantec világméretű vállalati üzletága, amelybe a vállalatvédelem, a vállalati kezelés és a kapcsolódó szolgáltatások tartoznak, a teljes bevétel 49 százalékát hozva ebben a negyedévben az előző év azonos negyedévéhez képest 23 százalékkal nőtt. A teljes bevétel 38 százalékát képviselő vállalatvédelmi üzletág 26 százalékos növekedést mutat, a vállalatkezelési üzletág a teljes bevétel 10 százalékát képviselve 10 százalékot nőtt, a szolgáltatási üzletág 85 százalékos növekedésével a teljes bevétel 1 százalékát adja. A Symantec fogyasztói üzletága hozta a teljes bevétel 51 százalékát, növekedése 28 százalékos.
A külföldről származó bevételek az első negyedévben az összes bevétel 51 százalékát tették ki, a múlt év azonos negyedévéhez képest 27 százalékkal növekedtek. Az amerikai kontinensen (azaz az Egyesült Államokban, Latin-Amerikában és Kanadában) 25 százalékos volt a növekedés. Az összes bevétel 55 százaléka innen származott. Az európai, a közel-keleti és az afrikai területről származott az összes bevétel 31 százaléka, itt 28 százalékos volt a növekedés. A Csendes-óceán ázsiai területe és Japán 22 százalékos növekedéssel az összes bevétel 14 százalékát adta.
A VERITAS eredménye
A VERITAS, mint önálló cég eredménye a júniusban véget ért negyedévben 529 millió dollár volt, ez az előző év hasonló időszakának eredményéhez képest 9 százalékos növekedést jelent. A nem a GAAP szerinti kiadások és az értékesítési költség 407 millió dollár, azaz a bevétel 77 százaléka volt. A nem a GAAP szerinti működési költségek és az értékesítési költség nem tartalmazza a felvásárláshoz kapcsolódó nem tárgyi eszközök és a törzsrészvény-alapú kompenzáció leírását, az egyesüléssel kapcsolatos kiadásokat és a kapcsolódó jövedelemadó-kedvezményt. A Symantec-nek a mostani jelentésben nyilvánosságra hozott pénzügyi eredménye nem tartalmazza a VERITAS működéséből származó eredményt, mivel a Symantec és a VERITAS egyesülése 2005. július 2-án, tehát a Symantec júniusban véget ért negyedéve után zárult le.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
- StratĂŠgiai partnersĂŠgre lĂŠpett a Juniper Networks ĂŠs a Symantec
- Sven Schuldt a Symantec új regionális igazgatója
- A 2006-os pénzügyi évet szilárd negyedik negyedévvel zárja a Symantec
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.