Ergonomikus csomagolás a Philipsnél

Kiss Ádám Zoltán, 2005. szeptember 2. 21:12
Ön is úgy érzi, hogy esküdt ellensége a csomagolóipar, elfogy a türelme egy CD kibontásáért folytatott küzdelemben? A Philips, talán elsőként vállalatóriások közül, érzékelte ezt a mindannyiunk életét megkeserítő problémahalmazt, és külön programot indított a helyzet megváltoztatásáért.
A "Ki a dobozból" nevet viselő tanulmány során a fogyasztóknak 90 perc állt rendelkezésre ahhoz, hogy három sajátosságaiban és komplexitásában az alacsonyabb kategóriás 42 inches FlatTV-től kezdve egészen a csúcsminőséget képviselő 32 inches, illetve 42 inches modulokat átfogó különböző készüléket kicsomagoljanak. A "Ki a dobozból" tanulmánynak a FlatTV szempontjából levont eredményei a piacon most bevezetés alatt álló 2005 Flat TV sorozatban már érezhetők lesznek. A fogyasztóknak többé nem kell kiemelni a készüléket a dobozból, hanem a termék eltávolítható lesz oly módon, hogy a kartondoboz kiegyenesítve a földön elterül.

A kicsomagolás folyamatának tökéletesítésén túl a Philips elkötelezett termékeinek eldobhatóságában, illetve a környezetre gyakorolt hatásában is előrelépéseket tenni. 1998 óta a Philips EcoDesign koncepciója a termék tervezés minden szakaszának, illetve a szórakoztatóelektronikai termékek fejlesztésének részét képezi.
Kulcsszavak: Philips

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51