Ergonomikus csomagolás a Philipsnél
Kiss Ádám Zoltán, 2005. szeptember 2. 21:12
Ön is úgy érzi, hogy esküdt ellensége a csomagolóipar, elfogy a türelme egy CD kibontásáért folytatott küzdelemben? A Philips, talán elsőként vállalatóriások közül, érzékelte ezt a mindannyiunk életét megkeserítő problémahalmazt, és külön programot indított a helyzet megváltoztatásáért.
A "Ki a dobozból" nevet viselő tanulmány során a fogyasztóknak 90 perc állt rendelkezésre ahhoz, hogy három sajátosságaiban és komplexitásában az alacsonyabb kategóriás 42 inches FlatTV-től kezdve egészen a csúcsminőséget képviselő 32 inches, illetve 42 inches modulokat átfogó különböző készüléket kicsomagoljanak. A "Ki a dobozból" tanulmánynak a FlatTV szempontjából levont eredményei a piacon most bevezetés alatt álló 2005 Flat TV sorozatban már érezhetők lesznek. A fogyasztóknak többé nem kell kiemelni a készüléket a dobozból, hanem a termék eltávolítható lesz oly módon, hogy a kartondoboz kiegyenesítve a földön elterül.
A kicsomagolás folyamatának tökéletesítésén túl a Philips elkötelezett termékeinek eldobhatóságában, illetve a környezetre gyakorolt hatásában is előrelépéseket tenni. 1998 óta a Philips EcoDesign koncepciója a termék tervezés minden szakaszának, illetve a szórakoztatóelektronikai termékek fejlesztésének részét képezi.
A kicsomagolás folyamatának tökéletesítésén túl a Philips elkötelezett termékeinek eldobhatóságában, illetve a környezetre gyakorolt hatásában is előrelépéseket tenni. 1998 óta a Philips EcoDesign koncepciója a termék tervezés minden szakaszának, illetve a szórakoztatóelektronikai termékek fejlesztésének részét képezi.
Kulcsszavak: Philips
Kapcsolódó cikkek
- 1 terabájtos Philips külső winchester
- Hajlékony Philips és Sony képernyők
- Philips noteszgép ergonómikus felépítéssel
- A Philips megvásárolta az MP3 és iPod készülékek vezető amerikai alkatrész-beszállítóját
- Ceruzaelemmel működő Philips mobiltelefon
- Philips hordozható DVD lejátszó iPod-dokkolóval
- 40 napos készenléti idejű telefon a Philipstől
- A Philips tavalyi éve: 87,7 százalékkal nőtt a profit, a félvezető üzletág eladása miatt
- Philips kalózvideó-azonosító technológia
- A Philips a felső szinteken is spórol