Majd harmadát uralja a hazai piacnak a Sony Ericsson

MTI Sajtóadatbank, 2005. szeptember 28. 10:31
A Sony Ericsson az idén az első félév végére 27 százalékra növelte részesedését az egy évvel korábbi 24 százalékról, ezzel megszerezte a második helyet a mobilkészülékek piacán - mondta a cég közép- és kelet-európai igazgatója.
Wágner Tibor közölte: az első félévben több mint 1 millió mobiltelefont adtak el a gyártók Magyarországon. Az év egészében ez a szám várhatóan eléri a 2,4-2,5 milliót.

Az igazgató a Sony Ericsson első budapesti márkaboltjának keddi megnyitóján beszélt arról is, hogy az ügyfelek egyre nagyobb, ma már mintegy 10 százalékos arányban vásárolnak kártyafüggetlen készülékeket a gyártóktól. A felső kategóriás mobilok esetében pedig a 20-30 százalékot is eléri ez az arány.

Wágner Tibor elmondta: a vásárlók visszajelzései alapján döntöttek úgy, hogy létrehozzák Magyarországon első saját üzletüket. A boltban nemcsak készülékeket és tartozékokat árulnak, hanem szervizelik is a mobilokat, illetve tanácsot adnak a felhasználóknak. Wágner Tibor közölte, hogy a Sony Ericsson készülékek meghibásodási aránya mintegy 5 százalék.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59