Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
A Mobil TeleSystems-nél egy teljesen IP-alapú redundáns contact center megoldás jön létre a Genesys Enterprise IP Contact Center, a Genesys Voice Portal IVR megoldásokra támaszkodva, a Genesys Professional Services és többek között az Euronet szakembereinek közreműködésével. A több időzónát átfogó nyolc telephelyes rendszer kiépítése már elkezdődött, és a tervek szerint 2005 folyamán le is zárul. A gócvárosokat (Ryazan, Orel, Szamara, Nyizsnij Novgorod, Jekatyerinburg, Vlagyivosztok, Novoszibirszk és Szentpétervár) centralizált irányítás alá fogják helyezni, ahol egyidőben 2250 ügyfélkezelő belépésének lehetőségét kell megoldhatóvá tenni. Az Alcatel-Genesys mint szerződő fél teljes megoldást szállít, beleértve a tervezést, telepítést, testreszabást, integrációt, támogatást és projektmenedzsmentet egyaránt.
Az Euronet Rt. 2002 óta együttműködő partnere az amerikai Genesys Telecommunications Laboratories-nek, és munkatársai a régióban egyedülálló szakértelemre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy a Genesys az Euronetet kérte fel a projektben való részvételre. Az Euronet feladat az IVR rendszer kialakítása, valamint a végleges átadás-átvételt megelőző tesztfolyamatokban történő részvétel lesz, részben az adott helyszíneken, részben Budapesten, több hónapon keresztül.
A contact centerrel szemben állított méretbeli követelmények a következők:
2250 ügyintézői munkahely, melyek közül
225 multimédiás (e-mail, WEB kezelésére is alkalmas) munkahely
225 kampányok lebonyolítására alkalmas munkahely
200 automatikus visszahívás kérését lehetővé tevő (voice call back) liszensz,
Több mint 1000 IVR csatorna.
A projekt továbbá tartalmazza:
a Genesys kezelői felület testreszabását,
az MTS üzleti logikájának átültetését a Genesys sorolási (routing) stratégiába,
az IVR rendszer MTS igény szerinti teljes körű testreszabását,
riportolási template-k előállítását,
migrációs és előzetes konzultáció a régi rendszerről az újra történő átterheléssel kapcsolatban,
A contact center integrálását az MTS CRM, számlázási rendszerével és WEB portáljával egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.