Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében

forrás Prim Online, 2005. szeptember 30. 19:55
A Genesys Professional Services az Euronet szakembereit is beválogatta egy nagy volumenű projekt megvalósításába, aminek eredményeként a Mobile TeleSystems-nél, Oroszország legnagyobb mobilszolgáltatójánál kezdi meg a Contact Center bevezetést.
A Genesys partnereként az Euronet is szerepet kap a Mobil TeleSystems-nél Genesys alapú contact centerének kiépítésében. A Mobil TeleSystems Oroszország legnagyobb mobilszolgáltatója 42 millió ügyféllel, ezért átfogó megoldásra van szüksége ahhoz, hogy az egész térség területén tökéletes kiszolgálásban részesüljenek az ügyfelek.

A Mobil TeleSystems-nél egy teljesen IP-alapú redundáns contact center megoldás jön létre a Genesys Enterprise IP Contact Center, a Genesys Voice Portal IVR megoldásokra támaszkodva, a Genesys Professional Services és többek között az Euronet szakembereinek közreműködésével. A több időzónát átfogó nyolc telephelyes rendszer kiépítése már elkezdődött, és a tervek szerint 2005 folyamán le is zárul. A gócvárosokat (Ryazan, Orel, Szamara, Nyizsnij Novgorod, Jekatyerinburg, Vlagyivosztok, Novoszibirszk és Szentpétervár) centralizált irányítás alá fogják helyezni, ahol egyidőben 2250 ügyfélkezelő belépésének lehetőségét kell megoldhatóvá tenni. Az Alcatel-Genesys mint szerződő fél teljes megoldást szállít, beleértve a tervezést, telepítést, testreszabást, integrációt, támogatást és projektmenedzsmentet egyaránt.

Az Euronet Rt. 2002 óta együttműködő partnere az amerikai Genesys Telecommunications Laboratories-nek, és munkatársai a régióban egyedülálló szakértelemre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy a Genesys az Euronetet kérte fel a projektben való részvételre. Az Euronet feladat az IVR rendszer kialakítása, valamint a végleges átadás-átvételt megelőző tesztfolyamatokban történő részvétel lesz, részben az adott helyszíneken, részben Budapesten, több hónapon keresztül.

A contact centerrel szemben állított méretbeli követelmények a következők:


2250 ügyintézői munkahely, melyek közül
225 multimédiás (e-mail, WEB kezelésére is alkalmas) munkahely
225 kampányok lebonyolítására alkalmas munkahely
200 automatikus visszahívás kérését lehetővé tevő (voice call back) liszensz,
Több mint 1000 IVR csatorna.

A projekt továbbá tartalmazza:


a Genesys kezelői felület testreszabását,
az MTS üzleti logikájának átültetését a Genesys sorolási (routing) stratégiába,
az IVR rendszer MTS igény szerinti teljes körű testreszabását,
riportolási template-k előállítását,
migrációs és előzetes konzultáció a régi rendszerről az újra történő átterheléssel kapcsolatban,
A contact center integrálását az MTS CRM, számlázási rendszerével és WEB portáljával egyaránt.

Kulcsszavak: +céginfo Euronet

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 15:07

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 14:06

Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra

Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.

2024. november 4. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59