SAP Premium Support: ügyféligényekre reagáló emelt szintű szolgáltatások

forrás Prim Online, 2006. február 8. 11:07
A változó ügyféligények kielégítése iránti elkötelezettségét újfent bizonyítva az SAP bejelentette, hogy SAP Premium Support néven újabb szolgáltatással gazdagítja támogatási kínálatát. A világon mindenütt január 30-ától rendelhető szolgáltatás újabb lehetőséghez juttatja azokat az SAP-ügyfeleket, akik számára lényeges szempont az emelt szintű reagálás, a személyre szabott figyelem, az SAP szakértelmének gyors elérése és az IT-üzemeltetési költségek lefaragása.

Az SAP Premium Support alapját adó ügyfél- és piackutatások nyomán kiderült, hogy a vállalatok egyre inkább felismerik a támogatás fontosságát, és rendszereik életciklusának minden szakaszában szeretnének még szorosabb kapcsolatot kialakítani az SAP-val. Az új szolgáltatás átmenetet képez a vállalatirányítási alkalmazásszállítók kínálatában egyedülálló ár-érték arányt képviselő SAP Standard Support, valamint a nagyobb, globális cégek speciális szükségleteire szabott, felső kategóriás SAP MaxAttention között.

A különböző méretszegmensek és ágazatok vállalatai számára privilegizált támogatást nyújtó, kedvező ár-teljesítmény arányú SAP Premium Support keretében az SAP gyorsabban reagál a megkeresésekre, és segítséget nyújt a szolgáltatás folytonosságának fenntartásához. A szolgáltatás további jellemzői közül említést érdemel a gyorsabb problémamegoldás, az IT-rendszerek éves felmérése, és az ügyféllel támogatási témákban napi kapcsolatot tartó tanácsadó kijelölése.


„A Premium Support kitölti a Standard Support és a MaxAttention szolgáltatások közötti rést” – mutatott rá Matt Healey, az IDC szoftver- és hardvertámogató szolgáltatásokkal kapcsolatos kutatásokért felelős vezető elemzője. „A kijelölt támogatási tanácsadó és a rendszerfelmérések különösen a kritikus folyamataikat SAP-szoftverrel támogató ügyfeleknek nyújtanak értékes segítséget.”

Az SAP így ma már háromféle támogatószolgáltatást nyújt ügyfeleinek:


Az SAP alapszintű támogatási konstrukciója, az SAP Standard Support négy területet fed le: folyamatos fejlesztés, minőségirányítás, tudástranszfer, problémamegoldás. Az SAP Solution Manager és SAP Service Marketplace megoldásokat is tartalmazza. A standard támogatás díja az éves nettó licencdíj 17 százaléka.
Az SAP Premium Support egyedi szolgáltatásokkal és támogatási tanácsadó kijelölésével egészíti ki a standard szolgáltatásokat. Díja az éves nettó licencdíj 22 százaléka.
Az SAP MaxAttention kritikus, testre szabott támogatást igénylő nagyvállalati ügyfeleknek készült. Állandó helyi támogatócsapat felállítására, vezető beosztású kapcsolattartó kijelölésére és a komplex bevezetési projektek kockázatait kezelő SAP® Safeguarding szolgáltatásportfólió nyújtására is kiterjed. Szinten tartja a költségeket, segíti az éles indulás kijelölt határidejének betartását, és gondoskodik róla, hogy a projekt műszakilag ütőképes SAP-megoldás kiépítésével záruljon.

További információ az SAP Premium Support szolgáltatásáról: http://www.sap.com/services/support.

Kulcsszavak: +céginfo SAP

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 15:07

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 14:06

Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra

Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.

2024. november 4. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59