A Microsoft az Xbox Live sikerét ünnepli
Genda Csongor Zoltán, 2006. március 9. 19:35
Robbie Bach, a Microsoft játékdivíziójának rangidős alelnöke a vállalat
új generációs konzoljának a debütálása előtt azon reményének adott
hangot, miszerint az Xbox 360 tulajdonosoknak legalább a fele
feliratkozik majd az új Xbox Live szolgáltatásra, mely állítás most
beigazolódni látszik.
A szoftveróriás szóvivői bejelentették ugyanis, hogy az új játékgépet vásárlóknak valamivel több mint a fele veszi igénybe online szolgáltatásukat, és a felhasználók jóval több időt fordítanak ezen szenvedélyükre, mint eddig valaha. Az előfizetők 85%-a eddig olyan tartalmakat töltött le magának, mint játék-demók, háttérképek illetve trailerek, és a napi 600.000 üzenetváltás is a szolgáltatás sikerének egyik bizonyítéka.
A Microsoft közleménye szerint a Call of Duty 2, Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Need for Speed illetve a Dead or Alive 4 game-ek számítanak a legnépszerűbbeknek, de ezen kívül a felhasználók 40%-a játssza valamely fizetős mini Arcade-játékot is, melyek közül a Geometry Wars, Zuma, illetve a Gauntlet a legkedveltebbek.
A Microsoft közleménye szerint a Call of Duty 2, Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Need for Speed illetve a Dead or Alive 4 game-ek számítanak a legnépszerűbbeknek, de ezen kívül a felhasználók 40%-a játssza valamely fizetős mini Arcade-játékot is, melyek közül a Geometry Wars, Zuma, illetve a Gauntlet a legkedveltebbek.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Halo 3 szeptember 25-26-án
- Qwerty billentyűzetes hivatalos kiegészítő az Xbox 360-hoz
- Blu-ray meghajtó az Xbox 360-hoz?
- Fekete Xbox gazdagabb felszereltséggel
- Az Xbox 360 vezeti az ünnepi eladásokat az USA-ban
- A Microsoft tartja az Xbox 360 előirányzatot
- 100 GB-os merevlemez az Xbox 360-hoz
- Tíz napig ingyen tesztelhető az Xbox Live Gold
- A Microsoft bemutatta az Xbox 360-as HD DVD-meghajtót
- Egy százassal lesz olcsóbb az Xbox 360?