Skype: licencszerződés a legnagyobb zeneműkiadó vállalatokkal
A kiadói licencek megszerzése és a licencszerződéssel védett zenemű tartalom elhelyezése egybeesik a Skype személyre szabott értékesítési portálján (Personalise Skype) végrehajtott számos más módosítással, beleértve a leegyszerűsített felhasználói kezelőfelületet és a javított vizuális megjelenést. A Personalise Skype tartalmazza a Skype teljes digitális tartalom kínálatát, beleértve az új "Featured Artist" rovatot is, amely egyetlen művésztől származó csengőhangokat kínál fel havi forgásban.
Elsőként Madonna szerepel a Personalise Skype weboldal Featured Artist rovatában. A personal.skype.com internetes címen elérhető Personalise Skype oldal jelenleg olyan csengőhangokat kínál, mint a "Push" és a "Sorry" számok a Confessions on a Dance Floor többszörös platinalemezről, valamint olyan örökzöldeket, mint például a "Like A Virgin", "Vogue" és más hasonlók. A későbbiekben a Depeche Mode, Green Day és a Red Hot Chili Peppers számainak szerepeltetése van tervbe véve.
Kapcsolódó cikkek
- Csinos kis Skype-féreg terjed
- Már pénzküldésre is használható a Skype Beta 3.2
- Újabb Skype trójai-mutáns
- Skype pénzküldés a PayPal-lel
- MobiGater: Skype hívások mobiltelefonra
- A Skype kiolvassa a BIOS-információkat
- Skype for Business: pénzt és időt takarít meg
- Joost: elkészült a Skype TV
- A Skype szerint a mobilpiac még nem érett meg a VoIP-re
- USRobotics: Skype webkamera audio headsettel
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.