A T-Online első negyedéve: az ügyfélszerzés fontosabb
A pénzforgalmi többlet (EBITDA) 1,6 százalékkal 89,3 millió euróra nőtt 87,9 millióhoz képest, a bevétel 15 százalékkal 582,5 milliárd euróra gyarapodott 408,8 millióhoz képest. A Németországon kívüli ügyfelektől származott a bevétel 15,1 százaléka, az egy évvel korábbi 11,7 százalék helyett.
Az ügyfelek száma március végén 14,25 millió volt, 5 százalékkal több a tavaly március végi 13,57 milliónál.
A szélessávú szolgáltatás ügyfeleinek száma Németországban 38,4 százalékkal 4,87 millióra nőtt 3,52 millióról, másutt Európában 75,2 százalékkal 720 ezerre emelkedett 410 ezerről.
A T-Online-nál 300 millió eurót elérő pénzforgalmi többletre és 2,3-2,5 milliárd eurós bevételre számítanak az idén, egész évben 1,8 millió új ügyfelet akarnak szerezni a széles sávú szolgáltatásban.
A T-Online-t rövidesen beolvasztják a Deutsche Telekomba.
Tavaly a T-Online adózott eredménye 158,4 millió euróra csökkent a 2004-es 317,5 millióról, IFRS szerint. A pénzforgalmi többlet 327,8 millió euróra fogyatkozott 472,3 millióról, a bevétel 2,088 milliárd euróra gyarapodott 2,011 milliárdról.
Tavaly a cég 1,5 millió új ügyfelet szerzett a széles sávú szolgáltatásban, 5,09 millióra növelve e szolgáltatás ügyfélszámát.
2004-ben a T-Online adózott eredménye 317 millió euró volt, a 2003-as, 145,7 millió eurós veszteség után. A pénzforgalmi többlet 472,3 millió euróra nőtt 317,7 millióról, a forgalom a korábbi könyvelés szerint 2,012 milliárd euróra emelkedett 1,84 milliárdról.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
- T-Online Magyarország: tévézés, ahogy mi szeretnénk
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.