Ericsson Szakmai Nap: fókuszban a szolgáltatások
Caroline Ashley, az amerikai Yankee Group elemző munkatársa cégének a közép- és kelet-európai (CEE) régióra vonatkozó idei felmérése eredményeit összegezte. Néhány megállapítása: a megkérdezett nyugat-európai vállalatok 53%-a kíván a CEE régióban befektetni; a sávszélesség nemzetközi használatát 2009-ig a jelenlegi duplájára tervezik; a szolgáltatók hálózatuk bizonyos része outsourcing konstrukcióban való működtetését fontos jövőbeli lépésnek tekintik. A távközlési szolgáltatók működési hatékonysága a régiónkban is kulcskérdéssé válik. Jellemző, hogy az operátorok egyre több külső segítséget várnak, illetve ilyen lehetőségek után néznek.
A további előadásokban többek között szó volt hollandiai távközlési szolgáltató cég (Telfort) outsourcing tapasztalatairól, a Mobilkom Austria szolgáltató 3G/HSDPA szolgáltatásának esettanulmányáról; az Ericsson BUBN (Business Unit Broadband Networks) szélessávú szolgáltatásáról; az elektronikus üzenetküldés jövőjéről (IMS); az Interactive Personalized TV (IPTV) szolgáltatás jellemzőiről és bevezetésének trendjeiről.
Kapcsolódó cikkek
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson bővíti a Mobilkom Austria csoport 3G hálózatait
- Ericsson HSPA-hálózat Dániában
- Ericsson HSPA-rendszer a 3 Scandinaviánál
- Ericsson: teljes körű csomagkapcsolt maghálózat a Telenornak
- A mobiltelefónia 50. évfordulóját ünnepli az Ericsson
- Az Ericsson 43 Gb/s sebességű optikai átviteli technológiát tesztel
- Ericsson HSDPA-rendszer a Vodafone UK szélessávú 3G-hálózatában
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.