Új videótartalmak és foci-vb mindentudó a chello.hu-n
A UPC chello internetszolgáltatásának előfizetői már ez év márciusától ingyenesen hozzáférhetnek az UEFA Champions League hivatalos - egyébként mások számára előfizetéses - adatbázisához és videótárához. Mostantól még tovább bővül sport- és különösen a focirajongóknak szánt videótartalom. A hazai Sport1 televízió napi mérkőzés-összefoglalóit és értékelő műsorait a mai naptól bárki szabadon megtekintheti, aki a chello portálra látogat. A "Sporthírek (videó)" rovatban (http://www.chello.hu/Hirek/Sport/Sporthirek__video_/) elérhető műsorok száma folyamatosan bővül.
A divat világa iránt érdeklődők számára - ugyancsak a mai naptól és szintén díjmentesen - a Fashion TV válogatott videoklipjeit teszi hozzáférhetővé a UPC. Az öltözőkben készült riportoktól a kifutókon látható bemutatókon át a VIP partykról szóló beszámolókig, öt témakörben összesen havonta 40 videóklipet tekinthetnek meg a chello.hu látogatói. A Fashion TV klipjei a főoldalról a Fashion videók menüpontból vagy a Szórakozás rovaton belül a Trends menüpontban (http://www.chello.hu/Szorakozas/Sziluett/Trends/) érhetők el.
A UPC a jövőben tovább fejleszti és folyamatosan bővíti a www.chello.hu portál szélessávú szórakoztató és információs multimédia tartalmait.
Kapcsolódó cikkek
- Szünetelő internetszolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
- GPS-es futócipők vészjelző gombbal
- Folytatódik a Pannon és a Magyar Kézilabda Szövetség együttműködése
- Mobilja segítségével csalt egy indiai sakkozó
- Ingyenesen letölthető téli mp3-válogatás a chello előfizetőinek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.