Ingyenes boltbérlet a karácsonyi csúcsforgalomban
Vízkeresztig, vagy amíg akarjátok...
Ha belegondolunk, hogy hányan vannak, akik egy tíz napra, két hétre felépített bódéért milliókat fizetnek ki valamelyik főút mentén, akkor különösen megfontolandó az ajánlat. Itt a lehetőség, hogy az információs főút mentén felépítsük "bódénkat", s megnézzük, hogy megéri-e tartósan fenntartani az üzletet a valódi üzletek bérleti költségénél nagyságrendekkel alacsonyabb áron.
A StoreWizard neve önmagában is jelzi, hogy mindezt szinte szakértelem nélkül tehetjük meg. Más hasonló "varázslók" kapcsán sokan nagy szavakkal élnek, és azt mondják: "építse fel percek alatt üzletét". Mi ebben nem hiszünk, bizony egy üzleti portál megtervezése, a kirakat berendezése, az áruk elhelyezése, a polcok feltöltése sok műgondot, odafigyelést, órákat, esetleg napokat igényel. Ugyanakkor azt állítjuk, hogy ha valaki figyelmesen elolvassa a tudnivalókat, s azok ismeretében lépésről lépésre halad, akkor az online boltot ugyanannyi szakismerettel berendezheti, mint a valódit. A StoreWizardhoz nem kell külön rendszergazda, programozó, számítógépes szakember, csupán egy internet-hozzáféréssel rendelkező számítógép és egy üzletágát jól ismerő kereskedő.
A Prím pályázatot hirdet a boltépítők számára: első lépésként azoknál a boltoknál, amelyek most épülnek, a meghirdetett 10 napos ingyenes kipróbálási lehetőséget kiterjeszti Mikulástól vízkeresztig. Január 6-áig ezek a boltok ingyen üzemelhetnek, s akkor meghozzuk a döntést (a StoreWizard hazai képviseletével együtt), mely boltok érdemlik ki, hogy a havi 18-38 ezer forintos üzemeltetési díjtól fél vagy akár egy évre is mentesüljenek. Azt, hogy hány első és hány második díj lesz, azért nehéz megmondani, mert nem tudjuk, hogy hányan élnek majd a boltnyitás lehetőségével. Mindenesetre, ha tíznél többen, akkor legalább egy egyéves és két féléves díjmentesség lesz a jutalom, s ezek száma tovább növekedhet, ha reményeinket a boltépítők nagyon felülmúlják.
A startpisztoly eldördült, indulhat a verseny, irány a store.aruhaz.com! Ha valakinek a boltépítéssel kapcsolatban kérdése van, azt felteheti a bolt@aruhaz.com e-mail címen.
Kapcsolódó cikkek
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Hírportált indított az RTL Klub
- iWiW Klubrendszer üzleti felhasználóknak is
- Google: Kitiltva az amerikai katonai támaszpontokról
- Élő videók a YouTube-on
- Pakisztán okolható a globális YouTube-kiesésért
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai
- Már elérhetők az online jegyek az R.E.M.-et is felvonultató Sziget 2008-ra
- Elindult a BusinessOnline.hu hírlevél
- Pénzjutalmas online fejlesztői díj a Sanomától
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.