19 ezerrel csökkent a vezetékes telefonvonalak száma
Kevesebb telefonvonalon kevesebbet beszéltünk áprilisban
A kezdeményezett hívások időtartama áprilisban 755 millió perc volt, 8,71 százalékkal kevesebb, mint márciusban. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama áprilisban a márciusi 241,3 percről 221,5 percre, a kezdeményezett hívások átlagos időtartama pedig 3,35 percről 3,32 percre csökkent.
A márciusi 12,37 százalék után áprilisban, a kezdeményezett hívások 12,10 százalékánál vették igénybe a felhasználók a közvetítőválasztást és összesen 91 millió percet telefonáltak ezen a módon. A közvetítőválasztást a hónap során legalább egy alkalommal igénybevevők száma az előző hónaphoz képest 1 százalékkal 841 ezerre csökkent.
2006 első három hónapjában 42 ezerrel nőtt az ADSL-hozzáférések száma, meghaladva a 455 ezret. Áprilisban az ügyfélszám stagnált, elsődlegesen azért, mert, az egyik nagy internetes szolgáltatónál sok ügyfél az ingyenes tesztidőszak után nem kötött szerződést.
Áprilisban az előfizetők 2 914 földrajzi számot hordoztak, így a hónap végére, a 2004 januárja óta összesen hordozott vezetékes számok száma 141 645-re nőtt. 2006 első négy hónapjában az előfizetők összesen 17 720 vezetékes számot hordoztak.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Az NHH megkönnyíti a hűségszerződések felmondását
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- Több mint 50 százalékkal bővült a szélessávú hozzáférések száma
- 2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- NHH - nagyobb verseny, csökkenő árak, nemzetközi elismerések
- NHH: Továbbra is kötelező lehetővé tenni a közvetítőválasztást
- Szeptemberben tovább nőtt a szélessávú hozzáférések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.