Az SAP a világ 100 legértékesebb márkája között
Az SAP a listán szereplő szoftvercégek közül a legnagyobb, 11%-os növekedést produkálva, két helyet előre lépve jelenleg a 34. helyen, harmadik német cégként és hetedik európaiként áll az élmezőnyt tekintve elsősorban amerikai cégek által uralt listán. (A legjobb 50 cég közül 31 származik az Egyesült Államokból.) A BusinessWeek pozitívan kommentálta az SAP előrelépését, megemlítve, hogy „a kisvállalatokat célzó szoftverek segítségével az SAP a többi blue chip-nél nagyobb mértékben volt képes szélesíteni ügyfél-bázisát”
A teljes lista megtekinthető az alábbi weboldalon: http://bwnt.businessweek.com/brand/2006/
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Szélesebb középvállalati réteget céloz az SAP új stratégiája
- A SAP tavalyi éve: megcsalt remények
- A SAP harmadik negyedéve: ismét kétszámjegyű növekedés
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- SAP: Növekvő nyereség, de elmaradva a várakozásoktól
- A SAP első negyedéve: a bevétel jobban, a nyereség kevésbé nőtt a vártnál
1 millió eurós befektetést kapott egy magyar fenntarthatósági startup
Jelentős összegű befektetést kapott a denxpert EHS&S software nevű magyar startup, amely környezet- és munkavédelmi, illetve fenntarthatósági adatok gyűjtésében, kezelésében és auditbiztos reportolásában segíti a vállalatokat. A régióban piacvezető cég skálázásra és nemzetközi terjeszkedésre használja majd az Óbuda Uni Venture Capital (ÓUVC) és a Sofia Angel Ventures (SAV) közös befektetését.
K&H: példaszerű szövetség a mesterséges intelligencia-fejlesztés terén
A természetes emberi beszéd működésének alaposabb megértését célozza az a kutatási együttműködési megállapodás, amelyet a Szegedi Tudományegyetem és a K&H Csoport képviselői írtak alá. A kutatási együttműködés célja a természetes nyelvi megértés finomítása és integrációja olyan, minden K&H-ügyfél számára elérhető digitális asszisztens számára, amelynek a működése mesterséges intelligencián (AI) alapul.
Portréfotók készítésében segítenek a HONOR friss tippjei
A HONOR legújabb termékcsaládja, a HONOR 200 Pro-val az élen a portréfotózást helyezte előtérbe. Az új eszközökkel egy stúdiót hordozhatsz a zsebedben, ami a mesterséges intelligencia segítségével és a profi kialakításnak köszönhetően jelentősen megkönnyíti azt, hogy kiváló képeket készíts. Ezzel együtt azonban van pár tippünk ahhoz, hogy miként hozd ki a maximumot készülékedből – akár a legújabb szériát használod, akár más készüléket.
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.
Folyamatos termékfejlesztésekkel tekint új piacok felé a magyar Barion
Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban.