Új verzióval jelenik meg ősszel a rEVOLUTION Iroda++ sorozat
forrás Prim Online, 2006. augusztus 14. 12:11
Szeptember végén új fő-verziószámmal jelenik meg a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer. A 7.0-s verzió tetszetős és praktikus központi kezelőfelülete csak a felszín: a háttérben teljesen megújult struktúra áll.
A közel 600 felhasználónál működő Iroda++ 6.xx sorozat immár 6 éve van jelen a hazai piacon, folyamatosan új funkciókat kínálva a felhasználóknak. A termékhez rengeteg kiegészítő funkció, több új modul és számos komplex egyedi fejlesztés is készült. A legutolsó, 6.18-as verzió napjainkra elérte az összetettségnek azt a szintjén, amelynél egyes új funkciók – többek között az összetett elemzések – kialakításához már fejlettebb felépítés vált szükségessé.
Az új struktúrának köszönhetően a 7-es sorozatban teljesen automatikussá válik a modulok közti adatáramlás, mivel a manuális feladás megszűnik, így bármely modulból közvetlenül, egy lépcsőben juthatnak el az adatok a főkönyvbe. Mindez a felhasználók számára egy modern és praktikusan használható központi kezelőfelületen jelenik meg úgy, hogy az összes modul egy helyről, egységes környezetben érhető el. A felhasználó egyetlen képernyőn – akár különböző modulokból – összeállíthatja magának a leggyakrabban használt „kedvenc” funkciókat, amely jól átláthatóvá és egyszerűvé teszi a munkafolyamatot.
A megújult adatszerkezet révén a közeljövőben egy olyan új, egységes elemzési-riportkészítési rendszer is megjelenik, amelyet a felhasználók eddig csak a magasabb termékkategóriákban szokhattak meg. Mindez a felhasználó által paraméterezhető, OLAP jellegű elemzések és multidimenziós riportok készítését teszi lehetővé, amely a rEVOLUTION tapasztalatai szerint egyre jellemzőbb igény már a kisebb vállalatok vezetőinél is.
Mindemellett az új felépítésnek köszönhetően az egyes modulok rugalmasabban bővíthetők, így a piaci trendeknek megfelelően az egyedi iparági fejlesztési igények is egyszerűbben és hatékonyabban integrálhatók.
Az új struktúrának köszönhetően a 7-es sorozatban teljesen automatikussá válik a modulok közti adatáramlás, mivel a manuális feladás megszűnik, így bármely modulból közvetlenül, egy lépcsőben juthatnak el az adatok a főkönyvbe. Mindez a felhasználók számára egy modern és praktikusan használható központi kezelőfelületen jelenik meg úgy, hogy az összes modul egy helyről, egységes környezetben érhető el. A felhasználó egyetlen képernyőn – akár különböző modulokból – összeállíthatja magának a leggyakrabban használt „kedvenc” funkciókat, amely jól átláthatóvá és egyszerűvé teszi a munkafolyamatot.
A megújult adatszerkezet révén a közeljövőben egy olyan új, egységes elemzési-riportkészítési rendszer is megjelenik, amelyet a felhasználók eddig csak a magasabb termékkategóriákban szokhattak meg. Mindez a felhasználó által paraméterezhető, OLAP jellegű elemzések és multidimenziós riportok készítését teszi lehetővé, amely a rEVOLUTION tapasztalatai szerint egyre jellemzőbb igény már a kisebb vállalatok vezetőinél is.
Mindemellett az új felépítésnek köszönhetően az egyes modulok rugalmasabban bővíthetők, így a piaci trendeknek megfelelően az egyedi iparági fejlesztési igények is egyszerűbben és hatékonyabban integrálhatók.
Kulcsszavak: Revolution
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Újabb ERP szakemberrel erősít a rEVOLUTION Software
- Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra