IP alapú Call Center a Volksbanknál

forrás Prim Online, 2006. augusztus 14. 17:04
A Magyarországi Volksbank a múlt év végén közel 50 százalékkal bővítette fiókhálózatát, így gyorsabb ütemben kellett a megnövekedett ügyfélkört kiszolgáló Call Center fejlesztését elvégezni. A bank a projekt tervezését és megvalósítását a NextiraOne Magyarországra bízta.
Az új megoldás egyedisége abban rejlik, hogy nem képez önálló rendszert, hanem a már meglévő híváskezelő alkalmazásra (Call Center Kliens) támaszkodik, annak adatait és technológiáját használja, így például az ügyféladatokat már a hívás indításakor feltünteti. Az új fejlesztésnek köszönhetően rövidebb a telefonbeszélgetések ideje, ezért gyorsabb ügyintézés válik lehetővé. Egységesebb a kimenő tevékenységek összehangolása és statisztikája is. Újdonság továbbá, hogy a Volksbank-Line nyitva tartása meghosszabbodott, így már munkanapokon 8-20 óráig, hétvégén 9-16 óráig tudja az ügyfelek hívását fogadni.

"Az úgynevezett Outbound modul az Alcatel Call Center kiegészítő része, melynek segítségével könnyen és gyorsan el tudjuk érni régi és új ügyfeleinket a megfelelő tájékoztatás érdekében - legyen ez egyszerű visszahívás, vagy egy kampányban résztvevő ügyfelek megkeresése" - mondta Skonda Mária a Volksbank vezérigazgató-helyettese.

"Hívás indítása esetén a képernyőn automatikusan láthatóvá válnak a hívandó ügyfél adatai, valamint az ügyfél-tájékoztatás előzményei is. A hívások indítása - a kezelői képernyőn egy megfelelő ikonra kattintva - akár teljesen automatizálható, ez jelentősen leegyszerűsíti az ügyintézők munkáját és növeli hatékonyságukat. Ügyfeleink is elégedettebbek, hiszen gyors és pontos tájékoztatást kapnak, és nem kell minden alkalommal a korábban történt eseményeket feleleveníteni" - tette hozzá Patak László, a Volksbank-Line/Call Center osztályvezetője.

Az új Call Center az események adminisztrációjának nagy részét is automatikusan elvégzi, amelyek elemzése jelentős segítséget nyújt az ügyfélszolgálat működéséhez, illetve marketingkampányok tervezéséhez. A hívás, illetve megkeresés eredményét eltárolva részletes statisztikák készíthetők a kampány minden eleméről, amelyek segítségével mind az ügyintézők munkája, mind a megkeresés hatékonysága jól mérhető. Az Alcatel Outbound lehetőséget kínál különböző script-ek létrehozására, amely azt jelenti, hogy egy előre elképzelt kérdéssor lépéseit egymás után, az adott válaszoktól függően jeleníti meg a kezelői képernyőn - a beszélgetéssel párhuzamosan futva - a válaszoktól függően más irányú kérdéssorokon haladva.

A Call Center operátorok eddig hagyományos digitális telefonmelléken dolgoztak, amely most a Call Center osztály költözése okán szintén átkerült az Alcatel IP telefonjaira. Az agentek IP telefonjai a megszokott szolgáltatásokat teljes mértékben megtartva VPN-en keresztül csatlakoznak az Alcatel Call Serverére, integrált VoIP áramkörök segítségével. Így a pénzintézetekre kötelező érvényű biztonsági előírásoknak is megfelel a rendszer.

A központi telephelyen elhelyezett, a bank IBM DB2 adatbázisával integrált Alcatel 4625 IVR (Integrated Voice Response) berendezés automatizált szolgáltatásokat (tájékoztató hangbemondások szolgáltatásokról, akciókról, ügyfél-azonosítás, számlaegyenleg lekérdezése adatbázisból, árfolyamok lekérése faxon is) biztosít az ügyfelek számára. Az IVR szorosan együttműködik a Call Centerrel, mely a hívót a nyelv és a választott termék szerint a legalkalmasabb kezelőhöz irányítja. A hívás beérkezésekor a kezelőnek CTI (Computer Telephony Integration) alkalmazás nyújt gyors tájékoztatást, ez teszi lehetővé hogy az IVR-ban a kóddal vagy hívószámukkal azonosított ügyfelek ügyféladatai a kezelői monitoron automatikusan megjelenjenek, biztosítva a hatékony, gördülékeny ügyintézést.
Kulcsszavak: NextiraOne

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR 200 Pro elérte a DXOMARK csúcskategóriás rangsorának első helyét

A HONOR bejelentette, hogy a frissen megjelent HONOR 200 Pro elnyerte a telefonokról független méréseket és értékeléseket végző DXOMARK elismerését. Az okostelefonok csúcskategóriás rangsorában a HONOR 200 Pro az első helyet szerezte meg, a készülék így remekül szemlélteti a HONOR rendíthetetlen elkötelezettségét az emberközpontú technológia iránt. A HONOR 200 Pro a tekintélyes Gold Display Label és Eye Comfort Label díjakat is elnyerte, amelyek a kiemelkedő kijelzőminőséget és a szemkényelmi funkciókat ismerik el. 

2024. június 26. 11:35

A jó portréfotók szakértelmet, technikát és elköteleződést igényelnek

A HONOR legújabb termékcsaládja, a HONOR 200 Pro-val az élen a portréfotózást helyezte előtérbe. Az új eszközökkel egy stúdiót hordozhatsz a zsebedben, ami a mesterséges intelligencia segítségével és a profi kialakításnak köszönhetően jelentősen megkönnyíti azt, hogy kiváló képeket készíts. Ezzel együtt azonban van pár tippünk ahhoz, hogy miként hozd ki a maximumot készülékedből – akár a legújabb szériát használod, akár más készüléket.

2024. június 22. 14:08

Nem csak régi mobilt keresnek a magyarok a Rejoy.hu-nál

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhetőa cég kínálatában, de májusra pedig már a harmadik legnépszerűbb készülék volt a magyar vásárlók körében. Ezzel szemben eladásra főleg három-öt éves iPhone-okat, illetve két-öt éves, Androidot futtató Samsung készülékeket küldenek be az ügyfelek, tavasz óta pedig a csupán kétéves Samsung Galaxy S22 Ultra csúcsmodellből is nagy számban érkeznek eladó példányok.

2024. június 20. 10:01

06.20-án korlátlan belföldi mobilnet a Yetteltől

A Yettel célja, hogy ügyfelei szabadon és gondtalanul tesztelhessék a korlátlan mobilnet-élményt, ezért a mobiltársaság hivatalos előhívó számával azonos dátumon, 06.20-án egy napra lekapcsolja az adatforgalmi számlálókat és korlátlan, díjmentes belföldi mobilinternettel lepi meg ügyfeleit.

2024. június 18. 19:26

Olimpia, ahogy korábban még nem láthattuk

A Samsung, az olimpiai és paralimpiai játékok nemzetközi partnereként bejelentette, hogy a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) és az Olympic Broadcasting Serviceszel (OBS) együttműködve új szintre emeli a 2024-es párizsi olimpia közvetítését, friss élményt nyújtva a tévénézőknek és a szurkolóknak. A különleges, maguk nemében eddig példa nélküli felvételek, amelyeket a Samsung Galaxy S24 Ultra készülékkel rögzítenek és osztanak meg, fontos szerepet játszanak majd abban, hogy a Szajna folyón zajló történelmi nyitóünnepségét és az olimpiai játékok vitorlásversenyeit egészen új szemszögből láthassuk.

2024. június 18. 16:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

2024. június 25. 19:01

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40