T-Online Magyarország: új értékesítési vezérigazgató-helyettes és ügyfélkapcsolati igazgató
2006. szeptember 1-jétől Horváth János tölti be a T-Online Magyarország értékesítési vezérigazgató-helyettesi munkakörét. A szakember 1996-ban diplomázott a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingkommunikáció szakán, ezt követően az IMC Graduate School of Business and Weatherhead School of Management nemzetközi MBA kurzusát végezte el. Jelenleg a University of Chicago Graduate School of Business Executive MBA programjának hallgatója. Miután két évet dolgozott a Price Waterhouse Budapest Kft-nél, a Citibank Rt-nél helyezkedett el, ahol az elmúlt nyolc évben különböző pozíciókat töltött be vállalati, kis- és középvállalati és lakossági szegmenseken, üzleti, marketing és értékesítési területeken. A pénzintézetnél töltött évei végén a lakossági értékesítési, majd lakossági hitelezési üzletágát vezetette, és ezt követően került a T-Online Magyarországhoz.
Szabadidejében szívesen teniszezik, úszik és ismerkedik a hazai, külföldi borok világával.
Magyar Gábor
Magyar Gábor, a T-Online Magyarország Zrt. új ügyfélkapcsolati igazgatója a Miskolci Egyetem gazdaság-tudományi kar marketingszakának elvégzését követően a bankszférában kezdett dolgozni marketingmenedzserként, majd árelemző, később termékmenedzseri munkakört látott el a Matáv Rt-nél. A T-Online Magyarországnál (illetve jogelődjeinél, a MatávNET Rt.-nél és az Axelero Rt.-nél) 2000 szeptemberétől tölt be különböző munkaköröket. Mielőtt felkérték volna az ügyfélkapcsolati igazgatóság vezetésére, a közgazdasági elemzési osztályt irányította. Számára az új megbízatással járó váltás új kihívást jelent, ám ügyfélérzékenysége, eredményorientáltsága, átfogó üzleti ismeretei, dinamizmusa, elemzőképessége és a termékfejlesztésben szerzett tapasztalatai nagyban segítik, hogy a feladatot ellássa.
Magyar Gábor a munkája mellett folyamatosan képezi magát: korábban az Egyesült Államokban tanult pénzügyi és vállalkozói ismereteket, majd hazánkban folytatott Ph.D tanulmányokat közgazdaságtanból.
Szabadidejében szeret kerékpározni, síelni, kirándulni és tájfutni. A 2009-es miskolci tájfutó világbajnokság egyik rendezője.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
- T-Online Magyarország: tévézés, ahogy mi szeretnénk
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.