A Logitech a 25. születésnapját ünnepli
Az alapítók hamarosan rájöttek, hogy a kifejlesztendő grafikus felületű szoftver navigálásához valamilyen eszközre lenne szükségük. A Svájci Szövetségi Technológiai Intézetben (EPFL) tevékenykedő Jean-Daniel Nicoud professzor által készített, kísérleti stádiumban lévő egér felkeltette az érdeklődésüket, és ez irányította őket a mai pályájuk felé. Azóta 700 millió Logitech egér került forgalomba világszerte.
Ám a Logitech mai sikere nemcsak az egerek népszerűségének köszönhető. A Logitech 1992-ben az elsők közt tette dobta piacra a nagyközönség számára digitális kameráját (Logitech Fotoman). Ugyanebben az évben, szintén elsőként hozta forgalomba a sztereo hangszórópárból és egy mikrofonból álló hangrögzítőjét (Logitech AudioMan), 1995-re elkészítette és piacra dobta az első eszközt, amellyel élő és felvett videóanyagot lehetett küldeni az interneten keresztül (Logitech VideoMan), és ekkor jelent meg a cég első játékfelszerelése is (Logitech WingMan®). Javarészt az ilyen korai újítások fektették le a Logitech jelenlegi sikerének alapjait, amelyet tovább fokoznak a forradalmi kialakítású, vezeték nélküli egerek és billentyűzetek, a piacvezető internetes videó és audió kommunikációs eszközök, a digitális zene hallgatására és a játékokhoz kifejlesztett termékek széles skálája, valamint az univerzális távirányítók legújabb csoportja, amely az otthoni szórakozást emeli még magasabb szintre.
A 2006-os költségvetési évvel a cég a nyolcadik soron következő rekordévét zárta, és ez idő alatt két számjeggyel tudta növeli eladásait. Ez 1,8 milliárd dolláros forgalmat jelent, valamint rekord mennyiségű, 143 millió eszköz szállítását, illetve az audió eladások 112%-os és a kiskereskedelemben kapható videó eladások 36%-os növekedését.
- A mai jelképes nap rendkívül fontos a Logitech számára. Ma van 25 éve, hogy megalakultunk, és ez remek alkalom arra, hogy visszaemlékezzünk rá, honnan indultunk – mondta Guerrino De Luca. – Ami még ennél is lényegesebb, előre is nézünk, és megpróbáljuk megjósolni, mit tartogat számunkra a jövő. Következetes stratégiánknak köszönhetően a cég forgalma két számjeggyel nőtt az elmúlt nyolc évben, és örömmel látom, hogy cégünk diktálja az ütemet a korszerű technológia trendjeiben. A vezeték nélküli perifériaeszközök töretlen népszerűségnek örvendenek, az internetes kommunikáció és a digitális zene egyre sikeresebb, és mind nagyobb az igény az intelligens irányító eszközökre, amelyek leegyszerűsítik az otthoni szórakoztató médiarendszerek bonyolultságát.
- A Logitech egy időben született a személyi számítógépekkel, és mindig is az volt az álmunk, hogy szerepet játsszunk ebben a rohamosan fejlődő iparágban – tette hozzá Daniel Borel. – Ennek ellenére egyikünk sem hitte volna, hogy a Logitech ilyen szupervállalattá növi ki magát. Működésünk egyedülálló és nyereséges maradt ebben a roppant versenyszellemű üzleti környezetben. Visszatekintve kiváltságnak érezzük, hogy fennmaradtunk és továbbfejlődtünk, miközben annyi más cég eltűnt a piacról. Ma ugyanaz az álmunk, mint 25 évvel ezelőtt. Előttünk a jövő, és még annyi minden vár felfedezésre!
Kapcsolódó cikkek
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
Használni már sokan tudják, de az adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.