2006 novemberében több mint öt százalékkal nőtt az ADSL-hozzáférések száma
Novemberben tovább folytatódott a bekapcsolt vezetékes telefonvonalak számának csökkenése: a vonalak száma közel 13 ezerrel 3,360 millióra csökkent, így a hónap végén a 100 főre jutó vonalszám az októberi 33,50-ről 33,37-re mérséklődött. Ezzel együtt a háztartások vezetékestelefon-ellátottságának aránya egy hónap alatt 66,53 százalékról 66,38 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban a kezdeményezett hívások időtartama, az októberihez képest 2,77 százalékkal 723 millió percre növekedett. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az előző havi 208,6 percről 215,2 percre nőtt, a kezdeményezett hívások átlagos időtartama pedig a 3,24 percről 3,38 percre növekedett novemberben.
Az előfizetők a kezdeményezett hívások 12,08 százalékánál vették igénybe a közvetítőválasztást és 87 millió percet telefonáltak ilyen módon. Egy hónappal korábban a közvetítőválasztásos hívások hossza 88 millió perc volt, ami akkor az összes hívás 12,51 százalékát tette ki.
A közvetítőválasztást legalább egy alkalommal igénybevevők száma az októberihez képest 1,2 százalékkal, 814 ezerről 824 ezerre emelkedett.
Novemberben az előfizetők 3 214 földrajzi számot hordoztak, így a hónap végére a 2006-ban hordozott vezetékes számok száma 41 194-re, 2004 januárja óta pedig összesen 165 119-re emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Mérd meg, hogy mekkora!
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- VIVAnet szolgáltatások munkáltatói utalványra
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Szélessáv Alapítvány: újabb magyar informatikai siker?
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.