A Cognos harmadik negyedévi mérlege
A november 30-ával záruló kilenc hónap bevétele 267,5 millió dollár volt, amely 25 százalékos növekedést jelent az elmúlt év első kilenc hónapjának 214,2 milliós bevételéhez képest. Ugyanezen időszak adózás előtti jövedelme 52,2 millió dollár volt, ezzel szemben tavaly az első kilenc hónapban 50,3 millió dollár volt a jövedelem. A nettó jövedelem 37,6 millió dollár volt, részvényenkénti 86 centtel, szemben a tavaly ilyenkor elkönyvelt 41,3 millió dollárral és a részvényenkénti 92 centtel.
Az előző évhez képest 40 százalékkal növekedett az üzleti intelligencia termékek összlicence, amely nagyrészt annak köszönhető, hogy a vállalat hamar megjelent és vezető szerepre tett szert a webalapú vállalati megoldások piacán. A licencek több mint fele webes termékek eladásából származik, a vállalat szoftvereladásainak 92 százalékát pedig az üzleti intelligencia teszi ki ebben a negyedévben. Az üzleti intelligencia termékekből - beleértve a supportot és a szolgáltatásokat is - származó összbevétel ebben a negyedévben 83,7 millió dollár volt, és ez 41 százalékos növekedést jelent az előző év ezen periódusához képest. A pénzügyi év első kilenc hónapjában az üzleti intelligenciából származó összbevétel 223,1 millió dollár volt, körülbelül 39 százalékkal több, mint az előző pénzügyi év első kilenc hónapjában.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságspecialistát vásárolt a Microsoft
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.