Mint a mágnes
A CMST a SAS Institute CRM Knowledge Solution Series (CKSS) sorozatának első ajánlata. Az iparág- és alkalmazásspecifikus megoldásokat tartalmazó sorozat tagjai - gyors eredményeket kínálva a legégetőbb ügyfélkapcsolati irányítási feladatokra - segítik majd a marketingmunkát, s így alkalmazásuk hatékonyabb ügyfélelérést és -kiszolgálást ígér. A sorozatot később a csalások felderítésére és a keresztértékesítésre is kiterjesztik.
A CMST a folyamatot teljes egészében támogató, integrált lemorzsolódáskezelő megoldás, vagyis az adatok összegyűjtését és raktározását az előrejelzéses alapon működő lemorzsolódásmodellezés követi, az eredményeknek az értékesítési hálózatban dolgozók részére történő "elosztása" pedig a legkülönbözőbb adathordozókon - többek között vállalati intraneten és portálokon - keresztül történik.
A SAS Institute globális informatikai stratégája, Jim Davis szerint az európai és amerikai telekommunikációs cégeknek évente körülbelül negyedmilliárd dollárjuk bánja az ügyfél-lemorzsolódást. Az európai telekommunikációs cégeknél tapasztalt évenkénti átlagos 25-30 százalékos lemorzsolódási arány mellett az elvesztettek helyett új ügyfelek szerzése akár 3 évet és ügyfelenként 700 dollárnyi költséget is jelenthet. Ezért a fenti, a lemorzsolódás megállításához használható megoldás - állítja Davis - nagymértékben segítheti a telekommunikációs cégeket, hogy fenntartsák megszerzett piaci pozícióikat.
A megoldás részeként kifejlesztett Rapid Result szolgáltatással pedig - a szokásos 3-4 hónap helyett - a felhasználó és a telepítő közös munkával akár 2-6 hét alatt is mutathat fel eredményt.
A Magyarországon most bevezetésre kerülő terméket már több európai telefontársaság is alkalmazza. Így például a marketingkampányok célcsoportjainak kiválasztása, az árszimuláció és olyan nem CRM-es - például az emberi erőforrások elemzése - alkalmazások mellett a lemorzsolódás-kezeléshez is SAS Institute-terméket használ Franciaország vezető telekommunikációs vállalata, a France Télécom. Ennek része a France Télécom Cartes, amelynek ügyfelei hívásaik díját közvetlenül bankszámlájukról vagy telefonszámlájukon keresztül egyenlíthetik ki a kártyaszám és az azonosító kód felhasználásával. A CMST alkalmazásával a cég már előre érzékeli a potenciális lemorzsolódást, például a kártyahasználat rendszeres vagy nagyarányú csökkenéséből, és azonnal lépéseket tud tenni - ha érdekében áll - ügyfelei megtartásáért. A lánc végén képes reménybeli ügyfeleit modellezni, s így a számára leginkább megfelelő terméket, csomagot dobhatja piacra - elhalászva így azokat a konkurensek elől.
Ugyancsak Churn Management Solution for Telecommunicationst használ többek között a Belgacom, az osztrák Max.Mobil és Dánia vezető telekommunikációs szolgáltatója, a Tele Danmark is.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságspecialistát vásárolt a Microsoft
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
A CIO perspektíva: backstage-ből a nagyszínpadra
Jelentősen felértékelődött a technológiai vezetők szerepe az elmúlt években: a Deloitte által megkérdezett CIO-k mintegy kétharmada a korábbi rutintól eltérően már közvetlenül a vezérigazgatónak jelent. A Deloitte CIO Programja a nagyvállalatok technológiai vezetőinek véleményét mérte fel rövid távú prioritásaikról, teljesítményükről és a napjaink legsürgetőbb üzleti problémáinak megoldásához szükséges képességeikről.
Az Eaton szoftverének új funkciója csökkentheti az energiafogyasztást
Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.
A HONOR 200 Pro elérte a DXOMARK csúcskategóriás rangsorának első helyét
A HONOR bejelentette, hogy a frissen megjelent HONOR 200 Pro elnyerte a telefonokról független méréseket és értékeléseket végző DXOMARK elismerését. Az okostelefonok csúcskategóriás rangsorában a HONOR 200 Pro az első helyet szerezte meg, a készülék így remekül szemlélteti a HONOR rendíthetetlen elkötelezettségét az emberközpontú technológia iránt. A HONOR 200 Pro a tekintélyes Gold Display Label és Eye Comfort Label díjakat is elnyerte, amelyek a kiemelkedő kijelzőminőséget és a szemkényelmi funkciókat ismerik el.
Maximális termelékenység, hatékony csatlakozási lehetőségekkel
Az új Philips monitor kombinálja termelékenységet a csatlakoztathatósággal, így ideális eszköz a professzionális munkakörnyezetekben.
A Philips 49B2U6903CH egy csomó olyan új funkciót hoz magával, amelyek segítik az együttműködést a modern digitális munkahelyen: Nagy 48,8 hüvelykes /124 cm-es képernyő, 5120 x 1440 DQHD felbontás, nagyteljesítményű webkamera és még sok egyéb.
Már a rendszergazdák is tehetnek a tudatos energiafelhasználásért!
Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.