Szeptemberben debütál a Levi's mobil
A Levi's márkanévvel fémjelzett mobil előreláthatólag szeptemberben kerül a boltok polcaira, és formatervezésében hozzáigazodik majd a gyártó farmernadrágjaihoz, ugyanazt az életérzést fogja sugározni. A Levi Strauss képviselői túl sok részletet nem közöltek az érkező telefonról, annyit viszont elárultak, hogy hatféle színben lesz majd kapható a fémházba zárt divatos készülék, és helyet kap abban egy mp3-lejátszó, valamint egy digitális kamera is. Természetesen vezeték nélküli modullal is ellátják a telefont, szakértők úgy vélik, hogy a Bluetoothra esik a gyártó választása.
A mostani információk szerint a Levi Strauss mobiljai nem fognak eget rengető technikai paraméterekkel rendelkezni, csupán átlagos, középkategóriás készülékekről van szó, melyek egyetlen különlegessége a Levi's design lesz.
Ugyan az már ismeretes, hogy szeptemberben érkezik a Levi's mobil, azonban annak várható árára vonatkozó információval egyelőre nem szolgáltak az illetékesek.
Kapcsolódó cikkek
- Zeneletöltés mobilra Budapest utcáin
- A Google főnöke reklámozta az iPhone-t
- Új szereplő a mobilpiacon: 3 zenetelefon a Huaweitől
- LG Google csokoládé telefon
- Külön YouTube lejátszót fejlesztettek ki az iPhone-hoz
- 2000 nyári munkást vesz föl az AT&T az iPhone értékesítéséhez
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- A régi mobilok felhalmozása hátráltatja az EU akku-újrahasznosítási programját
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.