Öt ingyenfilm a Blu-ray lejátszókhoz Amerikában
Az akcióval még tovább szeretnék erősíteni a Sony, a Panasonic és mások által támogatott Blu-ray előnyét a másik kéklézeres formátum, a HD DVD előtt a tengerentúlon. A filmeladásokat tekintve ugyanis a Blu-ray mostanában elhúzni látszik a kulcsfontosságú piacon versenytársa előtt, habár a HD DVD védelmezői szerint az asztali lejátszók túlsúlyba kerülésével és a számítógépes kéklézeres optikai meghajtók elterjedésével a helyzet ismét kiegyenlítődhet. Tény, hogy a Blu-ray formátumban kiadott filmek forgalmának a döntő lökést az ilyen lemezeket lejátszani tudó Sony PlayStation 3 játékkonzol adta, éppen ezért fontos momentum, hogy az akció erre a készülékre is érvényes. Most egyébként már nemcsak a HD DVD, hanem a Blu-ray formátumban is akad olyan asztali lejátszó, amely olcsóbb a PS3-nál – a Sony második generációs készüléke például 100 dollárral kerül kevesebbe, mint a játékkonzol.
Sajnos a Blu-ray Szövetség akciója nem terjed ki Amerikán kívüli piacokra, de hogy vigasztalódjunk, azt azért meg kell jegyezni, hogy a vásárlók csupán 21 film közül választhatnak ötöt, annak ellenére, hogy eddig mintegy 100 cím jelent már meg Blu-ray lemezen. Emellett ráadásul az is meg lett szabva, hogy az öt film mindegyikének más-más műfajúnak kell lennie.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.