Koncepcióváltás a Belinea-nál
Kiss Ádám Zoltán, 2007. október 28. 07:56
Új szelek fújnak a hardverpiacon: nagy cégek példája mutatja, hogy bármit el lehet adni nagyon drágán, ha jól néz ki. Gondoltak tehát egy nagyot a Belineát gyártó Maxdata-nál, és a kissé öreges külcsínt kihajították a kukába. Azonban túl a design-on, a termékek koncepciója is jelentősen megváltozott.
Első az o.line. Az itt szereplő termékek neve o.display, o.book, stb. Ennek a vonalnak a jelszavai: modern, divatos, vibráló, szakítva az egyen-szürkével és -feketével, ezek a monitorok fehérek, fényesek, divatosak. Legfőbb célcsoportjuk az otthoni végfelhasználók. Ezeknek a termékeknek a paramétereit is ezeknek a felhasználóknak az igényeihez igazították: magas kontrasztarány a videózáshoz, nagy sebesség játékhoz, és HDMI bemenet a tévézéshez. Természetesen az egyes típusok különböző felszereltséggel érkeznek.
A b.line jelszavai: funkcionalitás, professzionalizmus, biztonság. Mint a nevéből is kiderül, ezek a termékek visszafogottan elegáns, fekete színben készülnek. A célcsoport, a vállalati felhasználók, amelyeknek eddig is kedvence volt a német márka. A paraméterek itt nem annyira lényegesek, mint a megfelelő biztonság, különösen, nyilvánvalóan a noteszgépeknél.
Végül az s.line: stílusos, elegáns, innovatív. Az ezüstszínű gépekben lesz minden, ami szemnek-szájnak ingere. Amit eddig csak a legnagyobb nevektől láttunk vastag árakon. A legütősebb paraméterek, a legelegánsabb design.
Kapcsolódó cikkek
- Professzionális megjelenés - Sharp Full HD monitorok
- 28"-es, 3 milis Full HD Viewsonic LCD
- Húsz-hüvelykes Dell monitor webkamerával
- Új 24 hüvelykes HP LCD képernyő
- Samsung termékáradat a berlini IFA-n
- NEC Display Solutions: felső kategóriás LCD monitor
- Itt az első Displayport csatlakozós LCD panel
- Síkképernyős tévé-üzletágát is eladja a Philips
- Az ASUS LS201 LCD monitor nyerte a RedDot termékdesign díjat
- 24"-es Iiyama LCD HDMI-interfésszel