Olcsó mobilokkal támad a Samsung a Nokia ellen
A dél-koreai vállalat a hangsúlyt a prémiumkategóriás mobilokról a közép- és alsókategóriás telefonokra helyezte át, és ezzel a sikeres váltással 2007 harmadik negyedében a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártójává nőtte ki magát.
A Samsung reményei szerint az új olcsótelefon kijelzője színes lesz, bár még mindig tanulmányozzák a terv megvalósíthatóságát, a döntésig még egy darabig várni kell - közölte a koreai cég szóvivője.
A Samsung mobiljai átlagosan 151 dollárba kerültek a tavalyi év harmadik negyedében, egy évvel korábban ugyan ebben az időszakban az átlag még 176 dollár volt. A dél-koreai vállalat piaci részesedését 2007-ben legkevesebb 14 százalékra becsülték, az előző évi 11,4 százalékkal szemben.
A finn Nokia a jól kialakított értékesítői hálózatának köszönhetően vezető szerepet ért el olyan új piacokon, mint például India. A régebben mobilozó országokban, többek között az Egyesült Államokban az Apple első mobiltelefonja, az iPhone jelent kihívást.
A mobiltelefóniában jelenleg 15 százalékkal jelen lévő Samsung 2010-re globálisan mintegy 25 százalékos piaci részesedést kíván elérni a világon - közölték a vállalat képviselői.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung telefonok cserélhető billentyűzettel
- Vásárlás kirakatból vagy polcról, kamerás Nokia mobillal
- A Nokia is részesedést akar a szolgáltatók nyereségéből
- Stílusos és megfizethető új Samsung mobil
- Bio-telefon a Nokiától
- Apró 8 megapixeles Samsung mobilkamera
- A Nokia bemutatta az 5 megapixeles N82-t
- Két új 8800-ás Nokia luxusmobil
- Ütés-, por- és cseppálló Samsung mobil
- Csúszik a Nokia N-gage, a Warner pedig problémázik a zeneáruház miatt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.