Többszörösére nőtt a memóriakártyák piaca

forrás Prim Online, 2008. február 28. 16:05

Tavaly 720 ezer memóriakártyát értékesítettek Magyarországon, ami több mint ötszörös növekedést jelent 2006-hoz képest – derül ki a GfK Hungária piackutató intézet éves felméréséből. A piacot 31 százalékos részesedéssel a Hama forgalmazásában lévő SanDisk uralja.

A GfK reprezentatív kutatása alapján a memóriakártyák hazai piaca ötszörösére növekedett egy év alatt, ami 720 ezer eladott kártyát jelent.
A piacvezető SanDisk részesedése a 2006-os 26-ról 31 százalékra nőtt és elsősorban két nagy riválisa, a Kingston és az Olympus rovására erősödött. A 20 márkára kiterjedő felmérés szerint a három dobogós összesen a piac 60,3 százalékát mondhatja magáénak.
Prohászka Ottó, a Hama ügyvezetője a piac általános növekedésénél is jobb eredményeket elsősorban a teljes szegmenst lefedő választéknak és az innovatív gyártói megközelítésnek tulajdonítja. A memóriakártyák kereskedelmében különösen éles verseny zajlik − mondta a szakember −, a SanDisk pedig rendszeresen az elsők között dobja piacra a mind gyorsabb és nagyobb kapacitású kártyáit.

 

Kulcsszavak: memóriakártya SanDisk

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01