Véradás a Facebookon
A Facebooknak jelenleg több mint 65 millió tagja van, ezért a kaliforniai cég vezetői úgy gondolták, hogy egyszerűen segíthetik a véradás ügyét. Mindenkinek felteszik a kérdést: milyen a vércsoportod?
Akik hajlandók a véradásra, azokat a rendszer több csatornán (telefon, fax, e-mail, sms) is azonnal értesítheti, ha éppen a megadott vércsoportra van szükség a környéken. Ráadásul mindössze három hónap alatt sikerült működőképessé ezt a programot, de ami még meglepőbb, a fejlesztés nem került 500 dollárnál többe.
A Facebookot 2004-ben indították egyetemisták számára, hogy könnyebben tarthassák egymással a kapcsolatot, majd 2006 végén mindenki számára nyitottá tették, ekkor voltak a tagok tízmillióan. Szakemberek szerint ez az eset is azt mutatja, hogy az interneten "szinte bármi megvalósítható, ha egy terebélyesedő hálózatról van szó".
Kapcsolódó cikkek
- Amerikában a kiberkalózok a közösségi oldalakon támadnak
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- 24 órán belül már a második támadás a Facebook-felhasználók ellen
- Kijavították a bizalmas adatokat kiszolgáltató hibát a Facebookon
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Számítógépstressz-szindróma a lassú és kiszámíthatatlan pécéktől
- Négy amerikai szenátor adatvédelmi aggályait fejezte ki a Facebooknak
- Nemzetközi cégé lett a magyar egészségügyi informatikai vállalat
- Több százezer lopott Facebook-fiókot adott el egy hacker
- Hányni fogsz a 3D TV-től
E-közig ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: A vállalkozások közel kétharmada tervez fejlesztést
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozás többsége, 61 százalék tervez valamilyen beruházást a következő egy év során – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. Beruházási szándék szempontjából a top helyen egyértelműen az IT fejlesztések állnak, de közel minden ötödik kkv gondolkodik gépek, illetve gépjárművek beszerzésében is. Az eredményekből az is kiderül, hogy az informatikai fejlesztések nem a munkaerő kiváltása miatt várhatók, hanem éppen azoknál a cégeknél jellemző a technológiai szintlépés, ahol előre láthatóan nem csökken a dolgozók létszáma.
AGV-k: a vezeték nélküli evolúció
Ismerje meg, hogyan emelték a HMS Networks a vezeték nélküli technológiákban szerzett szakértelme és az Anybus termékei a Mercedes-Benz vezető nélküli szállítórendszer (AGV) flottáját egy magasabb szintre.
A Thermaltake bemutatja első Bumblebee (dongó) színű termékét
A Thermaltake, a prémium toronyházak, hűtések, gamer perifériák és nagy teljesítményű memóriák piacán vezető PC-komponens márka bejelentette a The Tower 200 Bumblebee Mini toronyházat, egy új színű változatot a közkedvelt The Tower sorozatban. A Tower 200 egy mini-ITX toronyház függőleges kialakítással és kivételes hűtési hatékonysággal. Bár ez a ház kompakt méretű, egy 4090-es grafikus kártya és egy 280 mm-es radiátor is elfér benne. Az új élénk sárga árnyalat hozzáadásával a The Tower 200 sorozat már hat színben kapható: fekete, Snow, Turquoise, Racing Green, Matcha Green és Bumblebee, így könnyedén kiválaszthatod a stílusodhoz illő The Tower 200-at.
Magyarországon is elkezdték blokkolni az AI robotok hozzáférését a weboldalak
Felmérésünk szerint az 1000 legolvasottabb magyar weboldal nagyjából 1%-a blokkolja a mesterséges intelligencia robotok hozzáférését tartalmaikhoz. Világszinten ez az arány már 20% felett jár, de Magyarországon is növekedés várható.
Gyerekszobától a tanteremig – Két nap a digitális tudatosságért
Mit jelent a digitális szülőség a XXI. században? Hogyan tudjuk online is biztonságban gyerekeinket? Milyen eszközkészlettel tudjuk elősegíteni, hogy élmény legyen a tanulás? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az a kétnapos esemény-sorozat, melyet a digitális tudatosság jegyében szerveznek a Magyar Telekom székházban.