Színek, hangok, értékek
Nem biztos, hogy a rovat nevének megfelelően „lazító”, amiről írok, lehet, hogy inkább lázító vagy elgondolkodtató, és lesznek, akik kissé viszolyogva kilépnek már az első bekezdés után, nem tudván mit kezdeni az informatikához ránézésre sehogyan sem kötődő sztorival, s így el sem jutnak hozzájuk a történet esetleg nekik is szóló üzenetei. Mert – reményeim szerint – több is van belőlük.
A teljes cikk a Business Online-ban olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Online iTunes-t tervez az Apple?
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- PC működő gitárerősítőbe építve
- Most tessék a gramofonba kukkerezni, mert táncolok!
- Egymilliárd ember látta Lady Gaga videóit a neten
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- Na de ki lesz Magyarország NetMiniszterelnöke? 2.
- Pert nyert kiadójával szemben a Pink Floyd
- Jelentősen csökkent az illegális zeneletöltések száma Amerikában
Noexport ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új Siemens-cég az üzleti kommunikációban
A Siemens AG kisebbségi (49 százalékos) részesedésével, de nevét megőrizve alakult meg október elején a vállalatok, intézmények távközlési és informatikai igényeinek kiszolgálására specializálódott társaság. A Siemens Enterprise Communications üzletrészének 51 százalékát egy amerikai magántőke-befektető társaság, a Gores Group vásárolta meg.
Oracle-alkalmazások mustrája
Az Oracle-technológiák terén elért értékesítési eredményeket és fejlesztési irányokat követően a cégnek az alkalmazások piacán elfoglalt helyét érintő változásokról és eredményes működéséről kaptak átfogó képet az október közepén megrendezett felhasználói nap résztvevői.
Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
Az Oracle Hungary jelentős EMEA térségbeli értékesítési eredményekről és az Open Worldön bejelentett nagyszabású, köztük meglepetéssel felérő fejlesztésekről számolt be a közelmúltban. Reményi Csaba, a cég nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója az eredmények ismertetésén túl felhasználta az alkalmat a megüresedett helyét betöltő, az SAP-től átigazolt új technológiai üzletág-igazgató, Veress Zsolt bemutatására is.
Ügyfél az egész világ (3. rész)
Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató cikkei után az ügyfélkapcsolat-kezelés hazai gyakorlata kerül górcső alá. Ennek megismeréséhez, az elektronizációja iránti vonzódás vagy ellenszenv okának kiderítéséhez gyártók, felhasználók, szállítók és tanácsadók véleménye egyaránt meghatározó. Cikkünk ez utóbbira összpontosít.
HotSpot helyek Budapesten
Összeállításunk a fővárosi HotSpot helyek listáját tartalmazza, a telephelyek neve szerint ábécé sorrendben.