Antenna Hungária-P-Sat Hungary: disztribúciós megállapodás
A P-Sat Hungary Kft. elsőként, négyéves együttműködési megállapodást kötött az Antenna Hungáriával a földi digitális vevőberendezések forgalmazására.
A digitális átállás befejezéséig, 2012 közepéig szóló megállapodás szerint a P-Sat Hungary Kft. vállalja, hogy a tenderkiírás szerint az egész országban forgalmaz a MinDigTV szolgáltatás vételére alkalmas dekódereket. Készülékei az alapos műszaki előkészítés után MinDigTV matricával ellátva kerülnek az üzletekbe.
A két cég közötti együttműködés a földfelszíni digitális átállásra vonatkozó kommunikációs tevékenységre is kiterjed. A P-Sat Hungary Kft. a legmagasabb fokozatú, platinum partnerként működik közre az Antenna Hungária által létrehozott Digitalizációs Szervezet tevékenységében, a lakossági tájékoztatás minél hatékonyabb megvalósításában.
Kapcsolódó cikkek
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- Januárban is folytatódott a digitális televíziózás térhódítása
- NHH: pozitívan ítéli meg a lakosság a digitális átállást
- Májustól át kell állítani a UPC parabolaantennáit
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Az USA-ban idén mutatkozik be a mobil tévé
- Októberben is folytatódott a digitális televíziózás térnyerése
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.