Listázási díjat vezet be a TeszVesz és a Vatera - vége az ingyenes árufeltöltésnek
A hazai online aukciós piacon két nagy szereplő osztozik: a Sanoma-háttérrel alapított TeszVesz, és a több kézen keresztülment, jelenleg egy dél-afrikai internetes befektetőhöz tartozó Vatera. Ketten együtt legalább a piac 90 százalékát lefedik.
A licitbizniszre sokan egész egzisztenciát építettek, vagy kiegészítették vele a meglévőt: van olyan ismert antikvitás-kereskedő, aki felszámolta az üzletét, és a teljes kínálatát átvitte a Vaterára (azóta üzlet helyett csak egy olcsó raktárat bérel). Még gyakoribb, hogy a valóságos boltokat kiegészítik az árverési oldalak kínálta virtuális kirakattal (például rengeteg óra, telefon és számítógépüzlet van jelen folyamatosan a portálokon) - olvasható a napilap cikkében.
A Vaterán április 6-tól bevezetett feltöltési díjak a következők:
1 Ft, minimálár nélkül 0 Ft
2-5000 Ft 5 Ft
5001-10 000 Ft 10 Ft
10 001-20 000 Ft 20 Ft
20 001-60 000 Ft 30 Ft
60 000 Ft felett 40 Ft
Ingatlan, Építkezés, Otthon > Ingatlan és alkategóriái (kivéve az Albérlet) 500 Ft
Albérlet 300 Ft
Egyéb jármű; Haszongépjármű, munkagép, busz; Légi jármű; Motor, robogó, quad; Személyautó; Versenyautó; Veterán jármű > Autó; Veterán jármű > Motor; Vízijármű (kivéve a Motorok)* 500 Ft
Motorok* 300 Ft
*A felsorolt Autó-Motor kategóriákban a jelzett egyedi feltöltési díjat kell megfizetni. A további Autó-Motor kategóriákba feltöltött termékeknél a 2009. április 6. 00:00-tól bevezetésre kerülő feltöltési díjak kerülnek felszámításra.
Kapcsolódó cikkek
- Autós apróhirdetési portál a Vatera csoportnál
- Portfóliót bővít a Vatera új többségi tulajdonosa
- Becsületkasszával működik a Vatera új kihívója
- Eladták a Vaterát
- Korszerű Oracle-technológia támogatja a Vatera üzleti növekedését
- Erős év vége és még erősebb növekedés a Vateránál
- Focisták meze árverésen
- 100 ezer látogató egy nap alatt az aukciós portálon
- Az év internetes kereskedője
- Átalakult nyitóoldal és felhasználói felület a Vaterán
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.
A Samsung új szintre emeli okostévéinek biztonságát
A Samsung saját fejlesztésű kriptográfiai modulja, a Samsung CryptoCore* megszerezte a Nemzeti Szabványügyi és Technológiai Intézet (NIST) rangos FIPS 140-3 tanúsítványát**. A titkosítási minősítés a vállalat azon elhivatottságát támasztja alá, hogy okostelevízióin is kiemelkedő biztonsági és adatvédelmi megoldásokat nyújtson a felhasználóknak.
Még várja a jelentkezőket a Red Bull Basement
A Red Bull Basement versenyzői idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében. A magyar válogató zsűriszékében többek között Wettstein Albert is helyet foglal, zsűritársaival együtt döntik el, hogy a világdöntőn, Tokióban melyik magyar csapat mutathatja be ötleteit.
Itt a téli gumiabroncsok következő generációja, a Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN
A Bridgestone legújabb prémium téli túragumiabroncsa a TÜV SÜD független tesztjein a havas fékezés és a tapadás tekintetében a legjobb minősítést érte el*, nedves úton pedig a legrövidebb féktávolságot biztosítja**. Az új modell a 23-szoros tesztnyertes Bridgestone Blizzak LM005 utódja, a téli gumiabroncs-termékportfolió csúcsmodellje 32 százalékkal jobb futásteljesítményt biztosít, mint az előző generáció***. Az ENLITEN gumiabroncs-technológiával kifejlesztett Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN kialakítása megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt.
Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.