Az amerikai Cisco Systems magyarországi terjeszkedése
A magyarországi térhódítási előirányzat teljesítése elérhető feladat - fogalmazott az üzletág vezetője. A Cisco Systems Inc. ma az internetgazdaság informatikai alapját megteremtő hardverek és hálózati eszközök világviszonylatban is elismert legnagyobb gyártója és forgalmazója. Csinos Tamás szerint nem túlzás részükről azt állítani, hogy a világhálón közlekedő információk szinte teljes egészét a cége rendszerei szállítják.
A világcég jelenleg 115 országban rendelkezik képviselettel, 54 országban pedig saját vállalattal. Magyarországon 27 tagú a csapat, egyelőre nem is igyekeznek létszámban gyarapodni, mert szinte valamennyi jelentősebb számítógépes céggel partneri kapcsolatokat alakítottak ki. A szerdai miskolci országos program nyitányát követően április közepéig Debrecen, Szeged, Pécs, Szolnok, Székesfehérvár, Szombathely és Győr az országos roadshow állomásai.
Kapcsolódó cikkek
- ELTE: Cisco-díjas oktatási giga-hálózat
- A Synergon újabb Cisco minősítése: a világon ötödikként
- A hálózati biztonság területén erősít a Montana
- Cisco Systems: 7 százalékkal nőtt a második negyedévi adózott eredménye
- "A száz legjobb munkahely 2008-ban" - hatodik a Cisco
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
- A Cisco és a 3TS kockázati tőkealapot indít Kelet-Közép-Európában
- A Cisco megállapodást kötött a Securent felvásárlásáról
- Cisco globalizációs központ az indiai Bangalorban
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.