Fütyül a válságra a játékipar

Genda Csongor Zoltán, 2009. március 20. 14:26

Úgy tűnik, a válság negatív hatásai nem érződnek a játékpiacon, mivel az ágazat nem hogy stagnálásról, vagy visszaesésről, hanem bővülésről számolt be.

Habár szinte nincs olyan terület, amit megkímélne a recesszió, a játékforgalmazók azon kevesek közé tartoznak, akiket nem ért el a válság profitromboló szele. Az NDP piackutató jelentéséből kiderül, hogy az Egyesült Államokban a szektor 10%-os forgalomnövekedést könyvelhetett el februárban, így a bevétel majdnem elérte a másfél milliárdot. A konzolgyártók közül a Nintendo szerepelt a legjobban 753 ezer eladott Wii-vel, a japán gyártót pedig a Microsoft követi az értékesítési listán. A játékprogramok piacán a Street Fighter IV volt a legkelendőbb, ám a Wii Fit és a Wii Play is rendkívül jól teljesített.
"Az aktuális számadatok azt mutatják, ha a fogyasztó vágyik egy termékre, akkor mit sem törődik a gazdasági válsággal, megveszi azt"- nyilatkozta a témával kapcsolatban Michael Pachter, a Webdush Morgan elemző cég egyik munkatársa.

Kulcsszavak: játék trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30