Digitális műsorszórás - Az MTV az új platformon
Szerdától a Magyar Televízió (MTV) mindkét csatornájának adása fogható az Antenna Hungária csoport által működtetett digitális földfelszíni (DVB-T) platformon - tudatta a két társaság közleményben az MTI-vel.
A közmédium mindkét csatornája nagy felbontásban (HD) érhető el a MinDig TV szolgáltatás szabadon fogható kínálatában; a DVB-T műsorszórás vételkörzetében a lakosság mintegy hatvan százaléka él - írják, jelezve, hogy a 2020 szeptemberéig tartó időszakra írták alá a megállapodást.
Június 10-én engedélyezte az MTV menedzsmentjének a közmédiumot felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnöksége, hogy aláírja a DVB-T műsorszóró hálózathoz való csatlakozásról szóló szerződést.
Az RTL Klub május 8-án, a TV2 pedig két hete jelentette be, hogy csatlakozott a DVB-T hálózathoz, amelyen azt megelőzően a Duna Televízió két csatornája volt szabadon elérhető, az ATV és a Hír TV adása pedig kódoltan fogható. A harmadik legnézettebb hazai kereskedelmi televízió, a Viasat3 menedzsmentje egyelőre fontolgatja a lépést.
Kapcsolódó cikkek
- MTV: egyezség a digitális földfelszíni platformhoz csatlakozásról
- Nemzetközi díjat nyert a Telesport.hu
- MTV: öt cég tett ajánlatot a minimáltenderen
- MTV: rekordot dönt az internetes olimpiai közvetítés
- MTV: elindult a telesport.hu
- MTV: olimpia HD-ben
- MTV Híradó Online és digitális hírügynök a Carnationtől
- Az interaktív rádiós
- M1: Családfa online
- Garázdák a királyi tévé weboldalán
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.