Fizetőssé válnak a brit online újságok
Genda Csongor Zoltán, 2010. március 28. 16:48
Rupert Murdoch médiavállalata úgy döntött, hogy fizetőssé teszik a cég égisze alatt működő legnépszerűbb brit lapok online verzióját.
Az online magazinok már jó ideje keresik a profitnövelés, vagyis pontosabban az életben maradáshoz szükséges összegek előteremtésének a lehetőségét, hogy ellensúlyozzák a nyomtatott verziók siralmas értékesítési mérlegét. Rupert Murdoch már számtalanszor kijelentette, hogy az internetes magazinok fizetőssé válása jelentené a kiutat, ám a szakértők szerint ezen modell bevezetése rendkívül kockázatos, ugyanis az internetezők nem szívesen fizetnek a webes tartalmakért.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Az illegális felhasználásokat kiszűrő internetes programokat fejlesztett ki a francia hírügynökség
- XIX-XX. századi MTI-hírek az interneten
- Fizetőssé válnak az ismert híroldalak
- e-Újság, avagy a nyomtatott újság hanyatlása
- Egyre többen látogatják a nagy amerikai lapok weboldalait
- Az európai internetezők negyede az online hírekből tájékozódik