Megnyílt a "Jövő Áruháza" Szolnokon
Szolnokon megnyílt a "Jövő Áruháza". A projekt a Magyar Telekom és Szolnok városa által egy évvel ezelőtt indított intelligens városprogram része. A T-City a szolnokiak számára biztosítja a Magyar Telekom új termékeinek és szolgáltatásainak elérését; ezen kívül a város lakói és vállalkozásai tesztelhetik a legújabb fejlesztéseket és segíthetik ezek tökéletesítését tapasztalataikkal, javaslataikkal.
A "Jövő Áruháza" megoldásait a Szolnokon található Szandaszőlősi Coop Szuper üzletben állították üzembe az együttműködő partnerek, a Magyar Telekom, a Coop Hungary, a Coop Szolnok, a Bizerba, a Laurel, a KFKI és az Origo szakemberei.
A "Jövő Áruházában" több egyedülálló szolgáltatás is elérhetővé vált - ilyen például az Origo által biztosított Bluetooth totem (oszlop), melynek segítségével a vásárló megismerheti a legfrissebb híreket, akciókat. Ezeket az információkat az ügyfél megkaphatja a mobiljára, csak annyi szükséges, hogy a bluetooth kapcsolat aktív legyen. A "Jövő Áruházában" számos olyan fejlesztés található, amely megkönnyíti a vásárlást. Például a Laurel által szállított digitális polccímke a termék árán kívül számos más információt is megjelenít, többek közt a termékösszetevőket vagy a származási országot is, így segít a vásárlóknak választani. A Bizerba intelligens mérlegei segítségével a vásárlók ételkészítési ötleteket, tanácsokat kaphatnak a mérlegre helyezett termékekkel kapcsolatban.
Ahhoz, hogy a vásárlás igazi élmény legyen, a "Jövő Áruháza" projekt keretében a vevő Borajánló és Recept kioszkokkal is találkozhat.
A "Jövő Áruházában" lehetőség van exkluzív akciók, kedvezmények igénybevételére a Mobil Kuponok használatával. A Mobil Kuponokat a már bemutatott Bluetooth totemről tölthető le a vásárló, beváltása az intelligens kasszáknál történik - ahol a pénztáros egyszerűen leolvassa a kupont a telefon kijelzőjéről. Ezen felül lehetőség van MobilFizetésre is, amellyel a vevő egyszerűen és biztonságosan, mobiltelefonja segítségével fizethet a pénztárnál.
Kiegészítő szolgáltatásként a "Jövő Áruháza" egész területén, az üzlet plazmatévéin a vevő tájékozódhat a boltban futó akciókról, megismerheti a "Jövő Áruháza" fejlesztéseit, és egyéb hasznos tartalmakkal is találkozhat.
Kapcsolódó cikkek
- Origo-HomeSys szándéknyilatkozat: februártól tévén jöhet az internet
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Feltölthetjük-e a céges partin főnökünkről készült fotót egy közösségi oldalra?
- Petíció T-Home, Beszélgessünk! Fórumért
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.