Itt vannak az első iPhone-reklámok
Az exkluzív módon az Apple eszközökre írt alkalmazásokban megjelenő reklámok ára igen magas, a céges kampánycsomagok ára egy- és tízmillió dollár között mozog. A borsos árú hirdetésekből azonban nemcsak a készülékgyártó jár jól, a bevételek 60 százaléka ugyanis az alkalmazások fejlesztőit illeti. Ez persze az Apple-nek is jó, hiszen tovább ösztönzi a szoftvercégeket arra, hogy alkalmazásokat fejlesszenek az iPhone-hoz és az iPad-hez.
Az első iAd reklámok között van a Nissan videós autóreklámja, amely a cég Leaf modelljéhez kapcsolódó, az autóval kommunikáló iPhone szoftverrel együtt jelenik meg a készülékeken. A másik már élő hirdetés egy Dove reklám. Az Apple még januárban vette meg a Quattro Wireless nevű mobilreklámos céget, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy átvegye a teljes ellenőrzést a készülékein és platformjain futó hirdetések felett. Ez persze nem 100 százalékos, hiszen az internetes reklámok továbbra sincsenek teljesen kiszűrve – bár a Flash mellőzése jó eszköz ehhez. A társaság olyan hirdetőket szerzett már meg az iAd-hez, mint a Walt Disney, a Nissan, aCitigroup, a Unilever, az AT&T, a Chanel, a General Electric, a Best Buy és a DirecTV.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Engedett az Apple: javítási garancia az összes uniós országában
- Ősszel már a Vodafone és a Telenor is árusítja az iPhone 4-et
- Kirúgták az iPhone 4 vezető tervezőjét
- Késik a fehér iPhone 4
- Az Apple beismerte az iPhone 4 hibáját
- Máris pereskednek az iPhone-4 miatt
- Firefox Home iPhone-ra
- iPhone 4: Mennyi haszna van az Apple-nek egy telefonon?
- Nem csúszik az iPhone 4G nemzetközi premierje
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat
A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják. A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet.
Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.
Halottak napja ‒ tülekedés nélkül
Egy digitális alkalmazás teheti méltóbbá a halottak napját azzal, hogy segít elkerülni a temetőkben és környékükön ilyenkor szokásos tülekedést. Az önkormányzatok kezében lévő lehetőség Magyarországon is egyre népszerűbb.
Fedezd fel, hogyan ébreszti fel a Galaxy AI a benned rejlő kreativitást!
A Samsung Galaxy Z Fold6 és Z Flip6 hajlítható készülékekkel bárki kreatív alkotóvá válhat, hiszen olyan funkciókkal rendelkeznek, amelyekkel könnyedén készíthetünk kiváló minőségű tartalmakat, még akkor is, ha úgy véljük, nem vagyunk a megfelelő szakmai ismeretek birtokában. A Galaxy AI* úgy támogatja a kreativitást és az alkotás folyamatát, hogy közben új megvilágításba helyezi rajzainkat, fényképeinket és videóinkat.