10 emberből 8 használja az internetet egészséggel kapcsolatos információk szerzésére
Az egészséggel kapcsolatos információk keresése a 3. legnépszerűbb tevékenység az interneten – derült ki a Pew Internet Project február 1-én közzétett felméréséből. Csak az e-mail és a keresők használata előzte meg (bár meg kell jegyeznünk, hogy sok levél is egészségügyi témakörben íródik, és a keresőt is sokszor használjuk egészséggel kapcsolatos információ gyűjtésére).
Tízből 8 felhasználó használja az internetet egészségügyi tanácsok, gyógymódok keresésére. Az emberek az internetet mintegy második véleményként használják, utánanéznek a betegségnek az orvossal való találkozás előtt vagy után.
Az amerikai környezetben végzett kutatás adatai szerint a mobil eszközök megjelenése olyan csoportokat is bevon az internet használatába, akik azelőtt nem, vagy kevésbé használták ezt az információforrást. Az afro-amerikaiak, latin-amerikaiak, 65 évnél idősebbek csoportja, illetve az évi 30.000$ jövedelem alatt élő amerikaiaknak csak kevesebb, mint a fele használta eddig az internetet egészségükkel kapcsolatos kérdésekben, de a mobil eszközök megjelenésével ez a szám is egyre nő.
Kapcsolódó cikkek
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az egyiptomi kormány kötelezte a szolgáltatókat, hogy állítsanak le minden internet-kapcsolatot
- Dmitrij Medvegyev: "nem lesz internet-cenzúra"
- 1, 2, 3 ... 4.294.967.296! Mi jön ezután az IP-címek világában?
- LUMImask: délután is ébredhetünk napfelkeltére
- Az ENSZ az internet szabályozását mérlegelheti
- Színvakoknak is színes a világ okostelefonnal
- A közösségi hálók segíthetnek a világjárványok megelőzésében
- Bőrráktól védő alkalmazás iPhone készülékekre Ausztráliában
- Allergiás reakciót válthat ki az állandó mobiltelefon-használat
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.