A twittek - amelyek immár több nyelvűek lehetnek - egyre gyakrabban érkeznek mobilról
A Mobile World Congress 2011. nyitó napján Dick Costolo, a Twitter vezérigazgatója arról beszélt, hogy a jövőben szorosabb együttműködést akar a telefonszolgáltatókkal, és szeretné, ha a Twitter más nyelveken is elérhető lenne. A cég bevezetett egy felhő alapú fordító központot orosz, indonéz, török nyelven, és még ebben az évben megjelenik a portugál fordítás is. A twitter hatalmát biznyítandó egy forródrót-szintű párbeszédet is felvillantott a Fehét Ház és Dmitrij Medvegyev között, igaz, Medvegyevnek ez volt az első tweetje.
A szolgáltatás már most is népszerű a mobil eszközök felhasználói körében. A mobil felhasználóknak köszönhetően több olyan hír is van, ami először a Twitteren jelent meg, és vannak itt egész különleges perspektívából készített fotók is. „Ezek azok a tweetek, amik megmutatják, mit is próbálunk létrehozni" – mondta Costolo. "Lehetőséget adni az embereknek, hogy egymás közt megosszák az élményeiket, tapasztalataikat, ahelyett, hogy egy cég kreálna információkat, élményeket a felhasználóknak.”
A mobil eszközöknél az elsődleges cél, hogy a Twitter elérhető legyen a különböző platformok mindegyikén. A Twitter gyakorlatilag minden eszközön működik már, amit a héten bemutatnak az MWC kiállításon, a legmárkásabb, legelegánsabb eszközöktől kezdve, a legolcsóbb SMS küldő eszközökig – mondta a vezérigazgató.
A másik célja a vállalatnak, hogy a platformtól függetlenül még egyszerűbbé tegye a Twitter használatát, például fénykép küldését. Az Android integráció már most is lehetővé teszi kép küldését a Twitteren, de szeretnék, ha közvetlenül az internetről is lehetne képet küldeni.
A Twitter nem csupán egy mikroblog, de az emberek kapcsolattartásának egy lehetősége is, ezt bizonyítja a másodpercenként 6000 tweet is, amit Szilveszter éjjel küldtek Tokióban. Az üzenetek 99%-a valamilyen szociális tartalmú üzenet. A tweetek 40%-át mobil telefonról küldték, és a felhasználók 50%-a több különböző platformot is használ.
Kérdésre válaszolva Costolo pletykának minősítette, hogy a Google megvásárolná a céget 10milliárd dollárért.
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- ZTE Era – Tegra 3 és Ice Cream Sandwich 7,8 milliméterben
- ZTE Orbit – Újabb olcsó Windows Phone Kínából
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Android Ice Cream Sandwich 7 hüvelyken: ViewSonic ViewPad G70
- Elérte az 500 milliót a Twitter regisztrált felhasználóinak a száma
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.