A tinédzserek online vásárlási szokásai
Mint elmondta, a tizenévesek számára az online vásárlás elsősorban szórakozás, és leginkább a kortársaikon keresztül lehet hatni rájuk, illetve ha hagyják, hogy ők maguk is beleszóljanak, elmondják a véleményüket a divatról.
A tinédzserek számára nagyon meghatározó a népszerűség. Nyomon követik, hogy kedvenc sztáruk, énekesük hogyan öltözködik, mit csinál. Ezen kívül rendkívül meghatározó számukra a kortárs csoport. Azokon az oldalakon, ahol elolvashatja kortársai véleményét az adott termékekről, és ő maga is beszámolhat élményeiről, szívesebben vásárol. Fontos, hogy élmény legyen számára a vásárlás, hiszen a fiatalok számára az internet elsősorban szórakozás, mint tudatos vásárlást segítő információforrás. Az elkötelezettség erősíthető, ha az oldalon a termékek mellett különböző divattal kapcsolatos tanácsok is olvashatók, például smink tanácsadás, vagy arról, hogyan viselhetünk nyáron csizmát, télen rövidnadrágot. A tinédzser öltözködésében is próbálja megtalálni saját egyéniségét, ezért amellett, hogy a sztárok és kortársai nagy hatással vannak rá, engedni kell, hogy ő maga is kreálhasson divatot, elmondhassa gondolatait, ötleteit, ezt megoszthassa másokkal, mert mindennél fontosabb számára a visszajelzés.
Azoknak az oldalaknak, akik ezt a korosztályt célozzák meg, fontos tisztában lenniük a fiatalok elsődleges igényével: azt várják az online boltoktól, hogy „elbűvölje” őket – mondta Catherine Moellering. A párbeszédek mellett persze a kuponok és akciók is erősítik a tizenévesek elkötelezettségét az adott cég termékei iránt.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.