A Vatera és a Tesz-Vesz kistestvére
Nem is kistestvérrel van szó, hanem apróról. Az allegroup.hu Kft. tulajdonában lévő aprod.hu portál azoknak nyújt alternatívát, akiknek a termékek jellege miatt nem mindig az aukciós oldalak kínálják a legideálisabb megoldást. A nem egészen egy hónapja indult apróhirdetési oldalon már több mint 15.000 hirdetés fut, a legtöbb hirdetést az ingatlan és az állás kategória alatt találjuk. Az apróhirdetési portál - a maga kategóriájában egyedülállóan - mindjárt az induláskor mobilra optimalizált verzióval is debütált.
Az apród.hu platformja mögött komoly nemzetközi tapasztalat áll: az anyacég ugyanis több mint 50 e-kereskedelmi portállal, többek között számos apróhirdetési oldallal van jelen a kelet-közép-európai régióban. A hasonló piacokon jól működő mintákat és site felépítéseket emelték át a tulajdonosok a hazai piacra és a már bevált funkciókkal indult útjára a portál. Így vált lehetségessé, hogy már a bevezetés időszakában több olyan szolgáltatással is rendelkezik az apród.hu, melyekkel a versenytársak előtt jár a hazai piacon.
A cégcsoport nyújtotta nemzetközi tapasztalat mellett az oldal számára komoly versenyelőnyt jelenthet a hazai piac ismerete is; az allegroup csoportjába tartozó Vatera és TeszVesz révén a tulajdonosok 10 éves magyarországi piac-ismerettel rendelkeznek. Ezt szem előtt tartva a fejlesztők egyik legfontosabb célja az volt, hogy - az apróhirdetési oldalakra nem jellemzően - a felhasználói élményt erősítsék. Az egyik legnagyobb előny, hogy kizárólag friss, aktív hirdetések vannak az oldalon, így 1-2 éves, lejárt hirdetésekkel nem találkozhatnak az érdeklődők. A hirdetések napi szintű vizsgálatát tapasztalt ügyfélszolgálati csoport végzi, akik nem csak a lejáratra, de a hirdetések minőségére is figyelnek és szükség esetén tanácsokkal látják el az eladókat a sikeresebb értékesítés érdekében. Ahogy az allegroup csoport többi tagjánál, a minőségi szolgáltatások mellett a biztonság is kiemelt szerepet kap az apród.hu-n. Az ügyfélszolgálati csapat mellett külön biztonsági csoport foglalkozik a feltöltött hirdetésekkel, akik a legnagyobb hazai aukciós portálokon szerezték tapasztalataikat. Az apród.hu irányításáért a TeszVesz.hu ügyvezetése során a C2C üzletágban komoly tapasztalatokat szerzett Dobra Péter felel.
Kapcsolódó cikkek
- Az első Nokia N9-re a Vaterán lehet licitálni
- E-zsaruk és e-kereskedők az online csalások ellen
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- A magyarok elsősorban hírolvasásra használják a netet
- Intenzíven zajlik a vaterás csalás felderítése
- Karácsonyi csaló a Vaterán és a Teszveszen
- 10 éves a Vatera: ünnepi újdonságok, karbantartás
- Töretlenül bővül a Vatera.hu forgalma
- Összeolvad a Vatera és a TeszVesz: allegroup.hu
- Egymillióan kutatnak a TeszVeszen
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.