Hatmillió eurós segítség Japánnak a Siemenstől és dolgozóitól
A Siemens AG és munkatársai világszerte, így Magyarországon is összefogtak a Japánban történt természeti katasztrófa áldozatainak megsegítésére. A vállalat nemzetközi adománygyűjtő akciót indított munkatársai körében, aminek eredményeként 45 országban kétmillió eurót adtak össze a dolgozók. Ezt az összeget a vállalat megduplázta, így összesen négymillió euró pénzadomány gyűlt össze a nemes célra. Ezen túlmenően a Siemens kétmillió euró értékben természetbeni adományokat nyújtott azonnali segélyként.
A Siemens 2011. március 16-án hirdette meg dolgozói körében a konszern egészére kiterjedő segélyakcióját. A nemzetközi segélyszervezeteknél külön e célra megnyitott adományszámlákra már az első tíz napban több mint egymillió euró folyt be.
A Siemens vállalta, hogy április 15-ig minden beérkező eurót még egy euróval egészít ki. A vállalat ezenkívül természetbeni adományok – például mobil ultrahangkészülékek és laborberendezések – formájában is segítséget nyújtott a helyszíni orvosi ellátáshoz Japánban.
Kapcsolódó cikkek
- A kiberbűnözők hasznot húznak a tragédiákból
- Egyesülnek a magyarországi Siemens vállalatok
- Az OKI helyzete a földrengés után
- Az iPhone 5 is késhet a japán természeti katasztrófa miatt
- Nem csak a japán IT cégek számolják a veszteségeiket, az Apple-nek is sok milliárdjába van a földrengés
- Japán: a Google segít megtalálni a katasztrófák során eltűnt embereket
- Japán - Az Infineon nem számít komoly üzleti következményekre
- Japán - Világszerte zavarok keletkezhetnek az elektronikai iparban
- Robotkígyó segíti a mentést Japánban
- Amerikából az AT&T hálózatán március 31-ig ingyen lehet telefonálni Japánba
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.