Újra átadják a VOLTfolió Kulturális Médiadíjat
A 2011-es VOLTfolió díjat EfZámbó István, a Magyar Köztársaság Érdemes Művésze tervezte. A VOLTfolió gálát július 3-án a Magyar Televízió felvételről közvetíti.
A nyolc médiaketagória mellett különdíjak is szerepelnek az idei nomináltakat felvonultató listán. Szavazni lehet a legjobb budapesti és vidéki klubokra – amelyek ugyan nem tekinthetők médiumoknak, a kultúraközvetítés terén betöltött szerepük azonban rendkívül jelentős. Ugyancsak különdíjat kap – a szakma szavazatai alapján – egy rádiós zenei szerkesztő, valamint a kuratórium tagjainak döntése szerint életműdíjat ad át az MTI.
A VOLTfolió Kulturális Médiadíj két részből áll: szakmai- és közönségszavazásból. A szakmai szavazás május közepén lezárult. Azok a jelöltek, akik és amelyek a kategóriájukban a legtöbb jelölést elérték (kategóriánként 5-6 jelölt), részt vesznek a közönségszavazáson. A közönségszavazás június 20-ig tart a www.voltfolio.hu oldalon.
A VOLTfolió Kulturális Médiadíjat a Magyar Telekom is támogatja. "A VOLT Fesztivál kezdeményezése, a VOLTfolió Kulturális Médiadíj számunkra is kiemelt jelentőségü ügy, ezért szívesen álltunk mellé. Az emlékezetes pillanatok megosztásánál szeretnénk mindig ott lenni, hiszen együtt minden jobb, fesztiválozni, újságot olvasni, tv-t nézni, rádiót hallgatni is. Ezért is jutnak a cég zenei szponzorációs tevékenységében kiemelt szerephez a fesztiválok: a VOLT Fesztivál és a Heineken Balaton Sound." - mondta Liptay Gabriella a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője, a VOLTfolió kuratórium tagja.
A VOLTfolió elsődleges küldetése tíz év távlatából is változatlan: mindazokat a médiumokat és médiaszemélyiségeket évről-évre elismerésben kívánja részesíteni, akik és amelyek a kultúra közvetítéséért a legtöbbet és a legjobb színvonalon tesznek.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes szavazás: mit eszünk, mit iszunk, mire vagyunk büszkék...
- A MATISZ-szal tárgyal az NMHH az internetes forródrót szolgáltatásról
- Még egy hónap van az internetes sajtótermékek bejelentésére
- A jövőben az NMHH-nál jelenthetők be az interneten lévő káros tartalmak
- 190 éves a Guardian
- Go Digital…? konferencia
- Depo.hu: Valótlanságot állít magáról az Árukereső.hu
- Új médiatörvény: nagyobb támogatási keret a helyi „közszolgálatnak”
- Oszd meg, és reklámozz!
- Elindult az MTI ingyenes hírszolgáltatása, és új felületet kapott a közszolgálati hírportál
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.