Az idei Sziget Fesztivál jelképévé vált a Vodafone 30 m magas "szupertornya"
Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Sziget Fesztiválon
A Sziget Fesztivál a milliónyi kiegészítő program mellett a mai napig elsősorban a zenéről és a koncertekről szól, a Vodafone Torony táncterén délutántól hajnalig minden nap olyan közismert és népszerű DJ-k szórakoztatják az egybegyűlteket, mint például Superman, Infra Gandhi, az Irie Maffia Sound System, Zagar vagy a Tesco Disco. Azonban a reggeltől délutánig terjedő időszakban sem kell attól félni, hogy néma csönd borulna a Vodafone Torony környékére: az okostelefonos Social DJ alkalmazás és a helyszínen felállított Zenetár terminálok segítségével 9-től 16 óráig a fesztiválozók szavazhatnak a nekik tetsző zenékre, így mindig az a szám kerül sorra, amely abban az időben a legtöbb szavazatot kapta.
A Vodafone Digitális Kánaánja a megszokott szolgáltatásokon túl – pl. 200 telefon egyidejű töltése – a Sziget területén nyolc értékesítési pontot üzemeltet, többek között egy folyton úton levő golfkocsiban vásárolhatják meg a nekik tetsző okostelefonokat. Mindemellett a Netkertben a szigetelők csaknem 100 okostelefonon, netbook-on tarthatják a kapcsolatot családtagjaival, vagy oszthatják meg élményeiket a közösségi térben.
Az okostelefonosok pedig nemcsak a Szigeten, hanem a Vodafone egész hálózatában is otthonosan érezhetik magukat, ugyanis a tavaszi bejelentésnek megfelelően elkészült már a 600-adik modernizált bázisállomás. Ez azt jelenti, hogy kiválóan halad a mobilszolgáltató hálózatfejlesztése, így 2012 közepére várhatóan az ország lakosságának 99%-a számára lesz elérhető a villámgyors mobilnet.
Az idei Sziget Fesztiválon már kizárólag a Metapay Fesztiválkártya használható fizetőeszközként, amely a készpénzt váltja ki teljes mértékben. Más megoldással, mégpedig mobiltelefonnal csak az a 250 szerencsés fizethet, akik részt vesznek a Metapay és a Vodafone közös fejlesztésének tesztjében, amely nemcsak hazánkban, hanem az egész világon az egyik legnagyobb ilyen kísérlet. A fesztiválozók egyike, Lakatos Péter, a Vodafone stratégia, márka és kommunikációs vezérigazgató-helyettese megosztotta tapasztalatait: „Az NFC-s mobilon előre telepítették a Metapay Fesztiválkártya alkalmazást, így az mindig nálam van – a telefonomat ritkábban hagyom el, mint egy műanyag kártyát. A fizetés pedig jóval egyszerűbb, mint készpénzzel – csak néhány centiméterre odatartom a készüléket a terminálhoz, és a vásárlás ezzel el is van intézve. Ha pedig lecsökken az egyenlegem, egyetlen sms-el fel tudom újra tölteni.”
Kapcsolódó cikkek
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Legyél kreatív a Szigeten
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- A Telenor áthárítja ügyfeleire az új távközlési adót
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Tizenötmillió szilveszteri jókívánság a Vodafone-nál
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- A Vodafone jövő tavaszra befejezi teljes hálózatának megújítását
- Sziget - Óbuda több projekttel kapcsolódik a fesztiválhoz
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.