Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten. A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.
A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban
Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.
Innovatív magyar fejlesztések
Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is. A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- A legjobb call centereket díjazták
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.