Stúdióba invitálja a fiatalabb zenészeket is a djuice!
A djuice már bizonyította a zenei tehetségkutatás iránti elkötelezettségét, amikor tavaly lebonyolította a Teret Adunk programsorozatot, amelyben ismeretlen zenekarok számára biztosított fellépési lehetőséget valódi koncertkörülmények között az U26 Clubshop színpadán, a feltétel csupán a jelentkezés volt. A tehetségkutatás az EFOTT szervezőivel közösen folytatódott, célcsoportja kifejezetten a fesztivál és a djuice Intercampus egyetemi tarifacsomag leendő előfizetői voltak: a felsőoktatásban hallgató fiatalok. A verseny eredményeképpen 5 banda egyenesen az EFOTT fesztivál U26 színpadán mutatkozhatott be a fesztivállátogatóknak, a legnagyobb tömeget vonzó banda, a Magic Cats Rockabilly Trió pedig elnyerte az Év Felsőoktatási Zenekara címet is. A djuice álláspontja szerint a megszerzett cím dicsőség, és egyúttal segítheti az ígéretes zenekar jövőbeli pályáját a hazai zenei életben is. A mobilmárka most egy hasonló lehetőséget kínál, de a résztvevők körében a fiatalabb, középiskolás réteg részvételére számít.
A djuice az Euphoria stúdióval karöltve azt találta ki, hogy ősszel olyan játékot indít, melyben már a középiskolás korú zenész palánták is részt vehetnek, még akkor is, ha eddig nem volt lehetőségük saját hanganyagfelvételt készíteni produkciójukról. A játékban való részvételhez nem kell mást tenni, mint a jelentkező zenekar tagjainak nyomni egy like-ot októberben az Euphoria hangstúdió Facebook oldalára, és válaszolni a jelentkezési határidő után, október 26-án feltett kérdésre. A helyesen válaszolók között 3 nap ajándék stúdióhasználatot sorsolnak ki, amely a hangstúdió csapatának szakmai támogatását is magában foglalja. A djuice legújabb játékának köszönhetően így összeállhat a nyertes csapat első olyan zenei demóanyaga, amely elősegítheti, hogy bekerüljenek a hazai zenei világ vérkeringésébe.
A djuice célja tehát megnyitni a bemutatkozási lehetőséget szélesebb kör számára is, amely ezúttal a középiskolás korosztályt jelenti, mivel ebben az életkorban kevesebb kapcsolattal, szervezési tapasztalattal rendelkeznek még a fiatalok, így a djuice és az Euphoria közös kezdeményezése remek kitörési lehetőségnek ígérkezik a képességeiket bontogató fiatalok számára.
djuice: www.facebook.com/djuice.hungary
Euphoria Stúdió: www.facebook.com/euphoriastudio.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.