Tőkét keres a Deutsche Telekom
Negatív előjellel - vagyis a visszaminősítés kilátásával - felülvizsgálat alá helyezte szerdán a Deutsche Telekom elsődleges adósságainak "AA" szintű, elsőrendű befektetői osztályzatát a Fitch IBCA londoni hitelminősítő, arra az aznapi hírre, hogy a német távközlési szolgáltató 15 milliárd dollárnyi új kötvénnyel készül megjelenni a nemzetközi adósságpiacon harmadik generációs (3G) európai mobiltelefon-koncessziós terjeszkedési terveinek finanszírozására.
A Fitch IBCA szerint a DT várhatóan rámenősen fog törekedni a 3G-koncessziók megszerzésére Németországban, Franciaországban, Svájcban és Ausztriában. Az engedélyek megszerzésének és a hálózatok kiépítésének költségei nyilvánvalóan hatalmasak lesznek, s a DT máris elkezdte a források felhajtását, egyebek mellett érdekeltségei pénzzé tevésével, valamint elsődleges nyilvános részvénykibocsátásokkal, amelyek erősíteni fogják a cég pénzügyi rugalmasságát.
Mégis, ez idő szerint nehéz megjósolni, hogy a jövőbeni nagyobb stratégiai lépések milyen hatást gyakorolnak a DT pénzügyi helyzetére - indokolta lépését szerdai közleményében a Fitch IBCA.
Kapcsolódó cikkek
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- Deutsche Telekom - 0,6 százalékkal mérséklődő eredmény
- Tavaly több mint kétmillió ügyfelet vesztett a Deutsche Telekom
- A Deutsche Telekom lemond a további tömeges létszámcsökkentésről
- Deutsche Telekom: 7 százalékos profitnövekedés a negyedévben
- Az MTelekom regisztrált a Telekom Slovenije privatizációs tenderén
- Hollandiában vásárolt be a Deutsche Telekom
- Az S&P nem nyúl a Deutsche Telekomhoz, de figyelmeztet
- A Deutsche Telekom tovább terjeszkedik az USA-ban
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.